Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 og folk som går med skjorte og bretter skjorten opp, det ser så forferdelig ut Er det skjorte-ermene du mener? I så fall synes jeg det ser bra ut. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Velger å ikke sensurere ansiktet. 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 og folk som går med skjorte og bretter skjorten opp, det ser så forferdelig ut Reagerte litt på den jeg også. Ser ikke helt problemet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) og folk som går med skjorte og bretter skjorten opp, det ser så forferdelig ut Bretter skjorten opp? Enig. Bretter ermene opp? Uenig. Legger ved en liten godbit fra FB: Endret 20. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har endel ting å fortelle etter dagens økt på jobben både her og i kundeopplevelse-tråden. Jobber på det største kjøpesenteret i Bergen, så der ser jo jeg til en god del mennesker. Hva faen skjer med folk som går inne i et tempererert område, og har på seg: Uggs, en LUKKET Canada Goose, skjerf, Ushanka. Problemet er ikke at jeg ikke er vant til at nordmenn på vinterstid går rundt på kjøpesentre iført samme klær som de ville hatt på seg under en fjelltur. Jeg skjønner det hvis man er kjapt innom et senter mens man går rundt i sentrum... Men dette kjøpesenteret er ikke i bykjernen. Man kjører bilen sin bort hit, parkerer i garasjen og går rundt. Å gå på et kjøpesenter iført en lukket CG-jakke, Uggs på beina, skjerf og en jævla bjørnefitte på hodet er, bokstavelig talt, sinnsykt svett. 5 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kanskje de har svettet så mye at de bare lukker lukten inne bak jakken ved å pakke seg inn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Alt handler om å vise at man faktisk har det. Det eneste de ender opp å vise er hvor dumme og try-hard de er. Selv legger jeg alltid igjen jakke osv. i bilen når jeg er på Sandvika Storsenter ettersom det er *¤%#-varmt å gå der inne! Med UGGs, Canada Goose-jakke, skjerf og bjørnefitte tipper jeg man overlever 2 min før man besvimer der ihvertfall. Zeromac: Han skaper ny stil: Lar den øverste knappen være åpen! Tror alle visste det var inn for tiden jeg ... Endret 21. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kjøpesenter = vårklær/sommerklær for min del. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mer interessant: Hva har disse folka på seg når det er minus 30 grader? 3-4 jakker? Kombinasjonen tights og CG er jo også et klokt valg ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Personlig synes jeg det er greit å gå med jakke inne til tider, men ikke hjemme selvsagt. Jeg tar ikke av meg jakka dersom jeg skal inn i en butikk eller kjøpesenter, hovedsakelig fordi jeg synes det er mye mer behagelig å gå med jakke. Jeg kan sitte inne på skolen med jakke og skjerf, dette er fordi jeg fryser lett. Om det er ”try-hard”, får det heller være. Nå er det en peacoat jeg bruker, som for øvrig ikke er veldig varm, og ikke en CG eller lignende. Dersom man fryser må man kunne gå med jakke. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 For ikke å snakke om at jakka er full av lommer, hvor man gjerne har lommebok, bilnøkler, osv… Manbags har ikke bredt om seg for fullt enda, og ikke alle som bruker det har en som passer til ethvert antrekk. Når det er sagt, er selvsagt polekspedisjonsbekledning rimelig døvt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ... Manbags .. Liker ikke det uttrykket. Jeg sier rett ut at jeg er glad i vesker, og ja, jeg får ofte mange rare blikk, men "hva faen?" tenker nå jeg. Vesker er jo gull, selv for menn. Messenger, duffle, tote, you name it, i love it! Ser ingen grunn til å gjøre det til noe sært no ved å omtale det som "manbags" som jeg ser og hører ofte. Man sier da ikke "manshirt" eller "manjeans"? Beklager, måtte bare få det ut! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 veske kune jeg aldri i hele mitt liv funnet på å gå meg. Koffert derimot 2 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Til en vanlig tur i byen, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har trengt en veske. Får plass til lommebok, telefon, nøkler og snus i lommene 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 veske kune jeg aldri i hele mitt liv funnet på å gå meg. Koffert derimot Koffert krever at man alltid bare har én hånd til disp, det går ikke. Messenger bag er perfekt, man slenger den rundt kroppen og glemmer den. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Liker ikke det uttrykket. Jeg sier rett ut at jeg er glad i vesker, og ja, jeg får ofte mange rare blikk, men "hva faen?" tenker nå jeg. Vesker er jo gull, selv for menn. Messenger, duffle, tote, you name it, i love it! Ser ingen grunn til å gjøre det til noe sært no ved å omtale det som "manbags" som jeg ser og hører ofte. Man sier da ikke "manshirt" eller "manjeans"? Beklager, måtte bare få det ut! Haha, godt poeng! :-D Du har selvfølgelig helt rett. Selv eier jeg en Tom Bihn Ristretto som jeg er strålende fornøyd med, og vesker generelt er genialt også for menn. Endret 21. desember 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ... Manbags .. Liker ikke det uttrykket. Jeg sier rett ut at jeg er glad i vesker, og ja, jeg får ofte mange rare blikk, men "hva faen?" tenker nå jeg. Vesker er jo gull, selv for menn. Messenger, duffle, tote, you name it, i love it! Ser ingen grunn til å gjøre det til noe sært no ved å omtale det som "manbags" som jeg ser og hører ofte. Man sier da ikke "manshirt" eller "manjeans"? Beklager, måtte bare få det ut! Vennene mine kaller bagen min for en manpurse. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 henrikwl: Jeg bryr meg mer om vesker en samboeren, men hun ser det kun fra den praktiske siden, men jeg ser det i tillegg fra den estetiske siden! En veske kan jo gjerne se fin ut samtidig som den er praktisk. DandyVers: De er misunnelige! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg husker at jeg lo av en fyr som rånte rundt en bensinstasjon, og han lo tilbake og påstod at jeg var sjalu. Det var den dagen jeg lærte at ikke alle som ler av deg er sjalu, mange av de synes oppriktig at det du driver med er latterlig. ^^ 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Haha, okey, i retreat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå