Jostein K. Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg tror ikke han liker tråden. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I'll just leave this here: Eh, hva? Se på bildet. Se hvor jeg har merket rundt med rødt (denne tråden). Se hvor pilen peker. profit. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lol. Noobs. Han liker ikke gangster style. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 OJA! Jeg trodde han forsøkte å peke tilbake på det han hadde merket. Tøff nøtt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Still makes no sense Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gangster stil er da fett, type mafia. Ghetto stil er en helt annen sak. Blæ. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Still makes no sense Jo, det gjør det... Pilen peker fra "hvilken stil liker du ikke å se" til "gangster style". Rimelig logisk... Endret 19. desember 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg skjønte det, still makes no sense. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Haha... YOU make no sense. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 ............................................________ ....................................,.-'"...................``~., .............................,.-"..................................."-., .........................,/...............................................":, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:"........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(....."~-,_..............................,:`........../ .........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....} ...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../ ...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-" ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................` 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Haha... YOU make no sense. Å jasså? Vel, jeg så i allefall ikke humoren i det innlegget hans, kanskje dere andre ensporede sjeler lo av det, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lo? Neppe, men jeg skjønte hva han mente. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 jEG har en JULENØtt til dere! :-)) Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Haha... YOU make no sense. Å jasså? Vel, jeg så i allefall ikke humoren i det innlegget hans, kanskje dere andre ensporede sjeler lo av det, ikke vet jeg. Er jo ikke snakk om å le av det han gjorde. Han brukte bare en litt mer kreativ måte ved å tegne en pil som peker mot "gangster-stil", i stedet for å bare skrive det, for å si sin mening om hvilken stil han ikke liker å se. Ingenting humoristisk med det. At du skal bruke tre innlegg på å fortelle at det "still makes no sense", når det ikke er noen mening bak det, er jo bare latterlig. 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Jeg tror ikke han liker tråden. Åjoda Still makes no sense Jo, det gjør det... Pilen peker fra "hvilken stil liker du ikke å se" til "gangster style". Rimelig logisk... Takk! Haha... YOU make no sense. Å jasså? Vel, jeg så i allefall ikke humoren i det innlegget hans, kanskje dere andre ensporede sjeler lo av det, ikke vet jeg. "ensporede" var vel litt røft sagt? ps. prøvde ikke å være en komiker eller noe, men syntes det var artig... du trenger ikke å være nedlatende Endret 19. desember 2010 av handerrre 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nybb: Så vidt jeg kan se er det ingen som har sagt noe om humor. Du sa "makes no sense", som på norsk betyr "gir ingen mening". Der tar du feil. Pilen peker fra "hvilken stil liker du ikke å se" til "gangster style", og det gir mening. Om det er morsomt eller ikke er en helt annen diskusjon, så ikke prøv å ro deg bort ved å late som om det var det du mente. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Prøvde ikke å være nedlatende handerre, forsto bare ikke poenget 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kanskje han er litt furt for spøken med Ecco-skoene :!: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå