SML Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ansiktsuttrykket i 1.57 er priceless Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kom akkurat på en herlig type som henger rundt i Tønsberg. Han bruker sannsynligvis sevlbruningskrem, bleiker håret som han har i en herlig sleik bakover, går i blå CG, hvite jeans og brune UGGs. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tror jeg vet hvem du mener. Virker som en jovial type Apropo Tønsberg, finner man en flott gjeng som er fast inventar i Farmandstredet, best illustert av perserne fra South Park. Ansiktshår (jeg nekter å kalle det skjegg) påpasselig trimmet ned til hvert minste hårstrå, oppkneppede skjorter og bling bling for alle penga. Kewle typer. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Også er de selvfølgelig sammen med etnisk norske (for unge) jenter som ikke vet bedre 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva synes folk om skjorte med v-neck over og slips? Noen som går i dette utenom taxi- sjåførene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det ser jo ganske bra ut da. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ser ikke helt problemet med vhals, skjorte og slips. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kan se kult ut det Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer veldig ann på, syntes nå jeg. Jeg kan gått gå slik selv, men syntes det er penre med en cardigan. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ikke noe problem, hadde noe lignende forrige nyttårsaften. Ble for stress å gå med dress. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ingenting galt med genser, slips og skjorte. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva synes folk om skjorte med v-neck over og slips? Noen som går i dette utenom taxi- sjåførene? Jeg ser folk gå med det på kontoret støtt og stadig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Jeg syns som resten her at det kan se bra ut, men man må passe seg for å ikke bli seende ut som en gjennomsnittlig kontorarbeider. Noe av det kjipeste det går an å ha på seg er sort v-halsgenser, hvit skjorte og ensfarget rødt (eller et annen standardfarget) slips. Jeg tror aldri jeg har sett noen ha på seg det uten å bli seende ut som en traust drosjesjåfør. Endret 16. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hahahahaha, fkm. En jeg kjenner som jobber på Elkjøp, han har svarte dressbukser, hvit skjorte, blått slips og svart v-hals. Vi kaller han for nettopp en taxisjåfør... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Jeg vet hvem han ene er, har spilt fotball mot ham. Sykt credz. Endret 16. desember 2010 av Jonas. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vedder på at det var han i hvit dress, han så mest fotballgutt ut Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jepp, er noe særiøst med fotballspillere og harry klesstil. Går dem ikke i syrevasket jeans, og ufyselige Locoste sko med 2 kg dritt i håret, hiver dem på seg helt jævlige dresser i 2 størrelser for mye med de verste slipsknutene du kan oppdrive. 3 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jepp, er noe særiøst med fotballspillere og harry klesstil. Går dem ikke i syrevasket jeans, og ufyselige Locoste sko med 2 kg dritt i håret, hiver dem på seg helt jævlige dresser i 2 størrelser for mye med de verste slipsknutene du kan oppdrive. Sikter du til en viss bama-reklame? : ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå