Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rat+tail.jpg

Hahahah, det minner meg om barneskolen. Tidenes særeste type hadde lyst krøllete hår, og en ~30 cm lang rottehale som han tvinte. Tror han ble jagd med saks hver eneste friminutt. Tror noen klippet den til slutt også.

 

Stakars fyr. Heldigvis var jeg ikke en av de, da hadde jeg hatt dårlig samvittighet idag.

Lenke til kommentar

All den tid mobbing er et reelt problem, så vil enhver forelder med hodet på rett plass søke å forhindre at ens barn stikker seg ut på en måte som inviterer til negativ oppmerksomhet.

 

En av foreldrenes hovedoppgaver er å sosialisere barna; det innbefatter det å lære dem opp til å integrere seg i den sosiale konteksten de beveger seg i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stakkars fyr? Går du med rottehale med vilje fortjener du å bli begravd i et dypt, dypt jordhull og spist av en horde krakilske muldvarper.

Vi skal ikke jekke oss ned litt her? Det er snakk om unger som blir mobbet for utseendet, det er ikke kult uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Selvsagt er mobbing dumt, burde vel droppet å skrive "stakkars fyr" da innlegget kom ut helt feil, men jeg misliker rottehale jævla dypt.

Alle som har vært i syden og bevitnet et hav av tyske turister utstyrt med rottehaler i alle tenkelige lengder og farger deler nok mitt syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...