AT1S Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vi gir hvertfall 10 søppelsekker med klær i året. 10 søppelsekker i året?! Hvor mye klær handler dere hvert år egentlig? Alt for mye, tydeligvis Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Høres ut som vinn-vinn-vinn: butikkene dere handler i tjener penger, dere får flotte dere med nye klær, og Kirkens Bymisjon (eller hvor dere nå leverer hen) får 10 ekstra sekker med klær. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hahahah, det minner meg om barneskolen. Tidenes særeste type hadde lyst krøllete hår, og en ~30 cm lang rottehale som han tvinte. Tror han ble jagd med saks hver eneste friminutt. Tror noen klippet den til slutt også. Stakars fyr. Heldigvis var jeg ikke en av de, da hadde jeg hatt dårlig samvittighet idag. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Stakkars fyr? Går du med rottehale med vilje fortjener du å bli begravd i et dypt, dypt jordhull og spist av en horde krakilske muldvarper. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Rottehale er "ekkelt" 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Stakkars fyr? Går du med rottehale med vilje fortjener du å bli begravd i et dypt, dypt jordhull og spist av en horde krakilske muldvarper. Går du med rottehale med vilje fortjener du at fluene fra tusen kameler tar bo i dine armhuler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Stakkars fyr? Går du med rottehale med vilje fortjener du å bli begravd i et dypt, dypt jordhull og spist av en horde krakilske muldvarper. Vi skal ikke jekke oss ned litt her? Det er snakk om unger som blir mobbet for utseendet, det er ikke kult uansett hvordan man vrir og vender på det. 9 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er heller foreldrene det er noe galt med, når de lar en 10åring(?) gå ut av huset med det på hodet. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg McBitch Skrevet 14. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2010 Aldeles ikke. Unger er unger og skal få se ut som de vil uten at moteinteresserte blander seg. Det er lavmål. 20 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 All den tid mobbing er et reelt problem, så vil enhver forelder med hodet på rett plass søke å forhindre at ens barn stikker seg ut på en måte som inviterer til negativ oppmerksomhet. En av foreldrenes hovedoppgaver er å sosialisere barna; det innbefatter det å lære dem opp til å integrere seg i den sosiale konteksten de beveger seg i. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 det er ikke bare unger som har det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aldeles ikke. Unger er unger og skal få se ut som de vil uten at moteinteresserte blander seg. Det er lavmål. Helt enig i at moteinteresserte skal blande seg. Foreldrene derimot... Jeg er personlig helt motstander av at barn skal få kle seg som de vil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror virkelig ikke at den gjengse 8 åring bryr seg seg om stil på klærne, eller vet hva stil er. Jeg er for å gjøre narr av folk som bruker mye tid på klær og ender opp katastrofalt, men folk ikke har så god råd og må ta til takke med det de har råd bør slippe unna mobbing. 2 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Så en veldig merkelig person i dag. Hun hadde ett korsett som så ut som det kom fra Glitter (skjærende rosa og svart) utenpå en for hvit topp med knytting nederst, og grå joggebukse. Endret 14. desember 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Stakkars fyr? Går du med rottehale med vilje fortjener du å bli begravd i et dypt, dypt jordhull og spist av en horde krakilske muldvarper. Vi skal ikke jekke oss ned litt her? Det er snakk om unger som blir mobbet for utseendet, det er ikke kult uansett hvordan man vrir og vender på det. Selvsagt er mobbing dumt, burde vel droppet å skrive "stakkars fyr" da innlegget kom ut helt feil, men jeg misliker rottehale jævla dypt. Alle som har vært i syden og bevitnet et hav av tyske turister utstyrt med rottehaler i alle tenkelige lengder og farger deler nok mitt syn. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg så en med singlet utenpå t-skjorten i dag. Er dette på noen måte normalt, eventuelt praktisk, eventuelt^2 fint? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvor i alle dager klarte du å komme over noen med singlet over en t-skjorte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Er det endelig "lov" å poste bilder av barn nå da? Har fått så mye kjeft når jeg har gjort det selv Endret 14. desember 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er ikke barnet jeg synes er stygt. Googlet bare rottehale og tok første jeg så, kunne like godt valgt en voksen.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå