Jason P. C. Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Så lenge jeg har tak over hodet, og mat på bordet er jeg fornøyd Endret 12. desember 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ^ Flere som deg får bli mitt juleønske. Stil jeg ikke liker å se: Etter at jeg begynte på skole i byen har jeg hatt gleden av å se et par slike. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha. Hvilken skole går du på om jeg tør å spørre? I hvert fall område. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Minner meg om platåskoene som var veldig in når jeg gikk på ungdomsskolen, og det var takket være Spice Girls fenomenet. Jeg hadde noen lignende sko, forferdelig stygge igrunn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha, Bufflo-sko? Husker de var skikkelig superkule azza på ugsomsskolen, men det var vel i hovedsak for jentene. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha. Hvilken skole går du på om jeg tør å spørre? I hvert fall område. Ikke folk på min skole, ser det på de flotte menneskene som holder hus rundt den blå steinen og Bystasjonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Pff. Som om emoene har råd til sånne sko. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vel, de går rundt med slikt ihvertfall. Stort sett middelklassebarn med foreldre som har gode jobber men lite tid til å oppdra ungene. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er vel i hovedsak de som prøver hardt å være goth eller metal som går med slike greier. En gutt her i Kristiansand som går med slike... Kort hår, skinnfrakk, trøyer med tribals på osv. Urk. Og så er det en del jenter da. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Flink du er da. Folk prioriterer forskjellig Det å gi til de som har lite eller som eks dyr rundt i verden som snart dør hvis ikke noe drastisk skjer er ikke en prioritering for de av oss som gjør det , det er en selvfølge. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Det å gi til de som har lite er ofte å gjøre dem en bjørnetjeneste. Det å f.eks. investere i bærekraftige firmaer i u-land er en mye mer samfunnsøkonomisk effektiv metode å drive u-hjelp på, i tillegg til at man kan tjene penger på det selv. Mikrolån er en annen metode som har kjempepotensiale til å bidra til økning av levestandard, samtidig som det gir avkastning til investorene. Det er massevis av tiltak som er lønnsomme både for investorer og mottakere, men rene donasjoner er ikke høyt på den listen, for noen av partene. Endret 13. desember 2010 av fkm 8 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det å gi til de som har lite eller som eks dyr rundt i verden som snart dør hvis ikke noe drastisk skjer er ikke en prioritering for de av oss som gjør det , det er en selvfølge. Selvfølgelig er det en prioritering. Hvis noen av «dere» mista jobben og måtte leve på 500 kroner uka, så ville bidrag til frivillige organisasjoner være det første som forsvant fra utgiftslista. For all del, sentimentet og motivasjonen er prisverdig, men veien til helvete er brolagt med gode forsetter og som fkm sier: rene donasjoner er positivt kun på veldig kort sikt og faktisk negativt på lang sikt. Prioriterer man (ja, man prioriterer) krisebistand så vil nok donasjoner være veien å gå, men for u-hjelp finnes det langt mer hensiktsmessige former for avhjelp. /OT 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Mikrolån er faktisk ganske artig, har lånt ut en del på Kiva.org og er bare fornøyd. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så en uslåelig kombo i dag! PRL caps, Canada goose jakke og lacoste sko Nei, han var ikke 14. Legg på 10 år til så nærmer du deg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Sorry, måtte en kjapp tur for å hente en pakke Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Han sa han ikke var 14 3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Haha, anuuuus <3 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Endret 13. desember 2010 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er det Michael Cera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå