Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Folk med et hissig brunkremforbruk. Naturlige jenter er penest, forsåvidt gutter også. hehe :)

 

Pakkisstil med rosa lacoste pique fra tyrkia og hvite lacoste sko fra sudan.. Forno dritt.. Later som de har gryn. :ph34r:

 

Og Emo stilen er bare merkelig, men jeg hater den ikke. :)

 

Selv er jeg type hiphopkar, men jeg går ikke i baggy bukser. Går for det meste i normalt til småtrange chinos, evt jeans. Flanellskjorter, tskjorter, pique og hettegenser er også endel av min stil. :)

 

Om jeg bruker dyre klær? Hell yes..

brat brat pappa betaler!

Pappa betaler? Også får du ikke til bedre enn det der?

Han skal la pengene bestemme stilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahahahahah.. visste noen måtte reagere! :new_woot: :new_woot:

 

Foreldrene min gir meg det jeg trenger, og iblant det jeg vil ha. Jeg får ikke alt, men ganske mye mer enn endel, og mindre enn andre. Jeg ser ikke grunnen til at folk ser ned på folk som får alt slengt i henda? Foreldra dems tjener godt, dermed får ungene noen fordeler. thats fair imo.

 

Flannies og jeans/chinos er ekstremt digg ja, for å svare en på forige side. :love:

 

Og at jeg får det jeg vil ha, det betyr da vitterlig ikke at jeg velger 1500kr-ish pique skjorter? Jeg går i behagelige klær, desverre er disse ofte litt dyre, men gir aldri over 1.5 lapp for et plagg, om det ikke er en dress eller ytterjakke. Om det er dress/ytterjakke synes jeg 2-4k for ytterjakke og 5-6 for dress er en grei pris. :)

Lenke til kommentar

Baggy all the way <3

 

Ellers er så er gutter med uggs og sosse klær jævla stygt, men bryr meg egentlig ikke om hva folk går i, folk er forskjellige, det er også klesstilen til folk.

Hva er det folk mener når de sier sosseklær? Om dere tenker på rosa bandebånd og lignende, har jeg ikke sett slike på 2 - 3 år. Jeg tviler på at det i det hele tatt eksisterer noen som bruker det lenger.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke grunnen til at folk ser ned på folk som får alt slengt i henda?

 

"Foreldra dems tjener godt, dermed får ungene noen fordeler. thats fair" imo.

 

Det er vel sånne utsagn som gjør det, ikke nødvendigvis det at du får det.

 

Sånne utsagn? Det er da den forbanna sannheten.. Folk som misliker at andre kids får det de trenger/vil ha er bare retard. Foreldra til disse ungene tjener godt, er da ingenting gærent i en feit lønning. Kanskje de som misliker slikt er misunnelig, jeg aner ikke.. :cool:

 

Baggy all the way <3

 

Ellers er så er gutter med uggs og sosse klær jævla stygt, men bryr meg egentlig ikke om hva folk går i, folk er forskjellige, det er også klesstilen til folk.

Hva er det folk mener når de sier sosseklær? Om dere tenker på rosa bandebånd og lignende, har jeg ikke sett slike på 2 - 3 år. Jeg tviler på at det i det hele tatt eksisterer noen som bruker det lenger.

 

Pannebånd er ut blant sossene.. Så det er ikke en del av common sosse-outfits lenger. Er mere strikkejakker o.l :) Det er blitt en penere stil, denne såkalte sossestilen. Selv så har jeg ingenting imot den. Men jeg liker ikke gutter med uggs, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Baggy all the way <3

 

Ellers er så er gutter med uggs og sosse klær jævla stygt, men bryr meg egentlig ikke om hva folk går i, folk er forskjellige, det er også klesstilen til folk.

Hva er det folk mener når de sier sosseklær? Om dere tenker på rosa bandebånd og lignende, har jeg ikke sett slike på 2 - 3 år. Jeg tviler på at det i det hele tatt eksisterer noen som bruker det lenger.

La meg gjette. Martin R.L går med klær fra H&M (no offence, går mye noe selv) og masse fra J&J og Carlings. Det er disse jeg får slengt utrykket i trynet fra i hvert fall.

Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg sier. Det er absolutt ingenting feil med en feit lønning, og det er heller ikke feil å bruke den. Det er vel ikke det at folk misliker det, men heller at folk kan være misunnelige. Og når man da ytrer seg på en måte som sier "jeg har mer penger enn deg" (rettelse "mamma og pappa har mer penger enn deg"), så vil folk mislike det. Alle er ikke i samme situasjon må du da forstå. Det er heller ikke en myte at nyrike skryter, og folk med gamle penger holder det for seg selv.

 

Edit: formuleringsfeil

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg sier. Det er absolutt ingenting feil med en feit lønning, og det er heller ikke feil å bruke den. Det er vel ikke det at folk misliker det, men heller at folk er misunnelig. Og når man da ytrer seg på en måte som sier "jeg har mer penger enn deg" (rettelse "mamma og pappa har mer penger enn deg"), så vil folk mislike det. Alle er ikke i samme situasjon må du da forstå. Det er heller ikke en myte at nyrike skryter, og folk med gamle penger holder det for seg selv.

 

Forstår den der :) Måtte bare provosere folk litt.. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...