Pigeon Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Men du sier fortsatt at designere lager grunge-klær....og det gjør de jo da ikke. Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Men du sier fortsatt at designere lager grunge-klær....og det gjør de jo da ikke. Det handler om å gjenskape en look. Selvom man må gjenskape grunge-klær, så er det looken. Om ikke Alexander Wang hadde sprettet hull i strømpebuksene, så hadde ikke looken blitt grunge-inspirert. Men når man spjærer opp pene skjorter og strømper, så blir det en annen type antrekk enn om han ikke hadde gjort det. Man symboliserer hvem man er med klær, og grungen var også bare en look. Da viste du hva du stod for som person. Jeg sier ikke at Wangs klær er de samme som på 90-tallet,men at de er inspirert og ja, er grunge slik vi ønsker å bruke stilen i dag. Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg vet ikkeom du er grunger, men jeg og vennegjengen min er det og vi vil IKKE ha design"grunge" for det er ikke det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Det er folk som dere som dreper stilen, ikke designere. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Evisu-bukser... og når de er nede på knærne... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Synes grunge er ganske fet jeg! Jeg liker derimot ikke sånn bimbo stil! Edit : den ble litt i overgang til hore, men likevell.. Endret 13. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Synes grunge er ganske fet jeg! Jeg liker derimot ikke sånn bimbo stil! Edit : den ble litt i overgang til hore, men likevell.. Er ikke det Britney spears? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Haha , No Idea Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Da må det i såfall være jævlig lenge siden Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Evisu-bukser... og når de er nede på knærne... Haha, ja fy f*** de er stygge. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Evisu-bukser... og når de er nede på knærne... Haha, ja fy f*** de er stygge. Enig. Med en svær malings-M på ræva Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det er ikke Britney Spears. Og det er en ekstremt usexy stil. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Well, hello there captain Obvious! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Evisu-bukser... og når de er nede på knærne... Haha, ja fy f*** de er stygge. Enig. Med en svær malings-M på ræva Hadde aldri gått med di selv, samma om de kosta 100 kr,- De er ALTFOR dyre Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Enig i den, Evisu sine jeans er alt for dyre i forhold til både utseende, kvalitet og passform. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg for min del ville ikke brukt dem om jeg fikk dem gratis engang Eller om jeg fikk betalt Forresten, se på den her: http://international.evisu.com/collections...mi-special-jean HAHAHAaahah Styggeste jeg har sett ass Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 The page you were looking for does not exist... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Well, it did 20 minutes ago Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Maybe you want to try the search instead? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 det er denne: HAH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå