fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg tror egentlig ikke helt på at noen tror bønder har på seg nikkers. Da er de i så fall jævlig dumme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er bare den ovenfraogned-holdningen enkelte turister har: "Nå tar vi på oss nikkers, sånn som bøndene som bor her bruker." Da måtte jeg ha kjøpt Felleskjøpet-dress. Nikkers er by far det kuleste plagget i fjellheimen, uavhengig om bønder bruker det eller ikke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, turistene har nok et ganske overdrevent dårlig rykte på seg, så er nok egentlig ikke sååå ille. Men det er de teite turistene man husker best, og det gjør jo til at man etter noen år med fulle mennesker på julebord har en del minner. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, så lenge man har hytte i et felt der det ikke er utleiehytter slipper man fyllaturistene. Problem solved. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, så lenge man har hytte i et felt der det ikke er utleiehytter slipper man fyllaturistene. Problem solved. Off topic: Er et firma som eier hytta ved siden av vår. Når de drev å bygde den hytta så var det en gjeng polakker som festet med vodka i badestampen der, og han ene festet litt hardere. Endte med at han drukna i badestampen. Hver uke i vinterhalvåret er det folk fra dette firmaet som kommer og bader i lik-stampen som vi kaller den. De vet ingenting om det tydligvis. 9 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hahahaa nå lo jeg høyt Litt trist da, men uansett...... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er et firma som eier hytta ved siden av vår. Når de drev å bygde den hytta så var det en gjeng polakker som festet med vodka i badestampen der, og han ene festet litt hardere. Endte med at han drukna i badestampen. Hver uke i vinterhalvåret er det folk fra dette firmaet som kommer og bader i lik-stampen som vi kaller den. De vet ingenting om det tydligvis. Det der var jo helt jævlig, egentlig. Men klarer ikke unngå å trekke litt på smilebåndet også. Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Igjen et innlegg fra Follestad bloggen. Poppa krage og greier, for ikke å snakke om CG'en.. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For en fantastisk fæl grønnfarge på den første jakken. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For en fæl jakke vil jeg heller si. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Haha, hvem av dere har skrevet denne kommentaren? Zyykt phett med poppa collar azz. Har hørt at det er zzzzykt inn lizzom. Så det på Jersey Shore, og da MÅ det jo være kult! Herregud, kle på deg ordentlig. 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det gikk bare ikke opp for meg at du så på Jersey Shore Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skulle ikke ta den helt ut med Canada Goose, da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det gikk bare ikke opp for meg at du så på Jersey Shore Jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 haha, så den kommentaren og tenkte automatisk på fkm 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 I dag så jeg faktisk en person med rød canada goose, shorts(!!) og sebago docksides. Jeg burde dratt opp kameraet, men jeg var stunned. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tydligvis. Det var noen baggy jogge-shorts av noe slag. Han hadde forøvrig også den obligatoriske yankees capsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå