Kakebakelate Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Erstatte et stygt plagg med et annet like stygt? Hadde vært bedre å brukt pengene på å kjøpe noe som ser greit ut i første omgang. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Erstatte et stygt plagg med et annet like stygt? Hadde vært bedre å brukt pengene på å kjøpe noe som ser greit ut i første omgang. Da tenker jeg jo på ledig passform. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://worstofgilt.com/ Mye stygt der! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Det var jo også noe å basere en blogg på... Uansett er jeg meeeget enig. Endret 8. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg visste ikke om hverken Gilt eller den bloggen der. Det som var på bloggen var jo helt jævlig, og når Gilt er en «eksklusiv» invitation-only butikk så har jeg null problemer med å akseptere at jeg og Gilts kunder rett og slett er på forskjellige planeter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Finnes det virkelig mennesker som ikke har konto på Gilt?Eksklusivt er vel det siste det er... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 *kikker i bakken med lua i handa og graver med foten i støvet* Jeg har ikke konto der... Da blir jo oppfølgingsspørsmålet: er det verdt bryet å skaffe seg konto der? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Egentlig ikke. Det som er interessant blir utsolgt med en gang. Og man må ordne seg jetcarrier om man skal bestille noe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er jo ikke noe bry å skaffe seg konto der, så jeg ville bare gjort det uansett. Bare Google "gilt invite" eller noe lignende. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Wow... En 9 måneder gammel invite på Yahoo answers funka enda. Exclusive fail... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Wow... En 9 måneder gammel invite på Yahoo answers funka enda. Exclusive fail... Alle kan invitere. Personen som inviterer får 25$ som han/hun kan bruke etter at du har gjort ditt første kjøp der. Sånn sett er det vel logisk at invitasjonene fungerer så lenge brukerkontoen er aktiv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Antrekkene disse gutta har; http://www.youtube.com/watch?v=5H2t9S045qY Passet også fint inn i Bærum/Asker temaet som går nå nå Gir ekstensivt overforbruk av Bryyl acne? Sjeldent man ser SÅ mange kviser på én hytte. Så forøvrig ut som det var første gang de 18-åringene tok i et våpen, de er forhåpentlig tyvlånt. Endret 8. desember 2010 av toth 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Flesteparten der så jo ut som de var mildt tilbakestående. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 lol, var kanskje et par stykker der som klarte å dra den stilen, mens de andre bare så ut som noen atpåklatter som bare så wannabe og tryhard ut for å passe inn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Yepp! Nå skal det sies at jeg eier et par nikkers jeg bruker _KUN_ i fjellheimen (i alpene og Norge). Ellers så de passe patetiske ut i videoen ja. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nikkers er digg. Har et par i mosegrønt cord. Keen på en skinn da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Men hva er greia med nikkers? Jeg har bodd på Geilo helt til jeg flyttet opp hit for å studere. Hører ofte bergenserfruer og andre byfolk si ting på en måte slik at det virker som om de tror vi her går rundt i nikkers til vanlig. At de er på ferie og skal leke lokalbefolkning, liksom. Jeg har aldri sett noen gå med nikkers til vanlig, er kun byfolk/turister. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nikkers er et plagg man har på seg på hytten. Personlig liker jeg bedre romslige cordfløyelsbukser og tweedjakker på fjellet, men i det siste har jeg faktisk vurdert å kjøpe et par nikkers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nikkers er digg. Har et par i mosegrønt cord. Keen på en skinn da. Kjøpte skinn i fjor. Sitter som et skudd Husker ikke hva jeg betalte, men noe rundt 2000-2500 tror jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg synes en gjennomført, tradisjonsrik stil med nikkers kan se veldig bra ut. Det er bare den ovenfraogned-holdningen enkelte turister har: "Nå tar vi på oss nikkers, sånn som bøndene som bor her bruker." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå