Nostalgisk Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, det finnes ikke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ^^ Finnes det ikke en paragraf i Norges Lover som tillater offentlig pisking i slike tilfeller? Når jeg gjør Norge til enevelde, så skal alle sånne tilfeller steines. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du har min stemme Charles Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fikk han ikke på flere strikker altså? Noob ass. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Enig der. Kunne godt slengt på et par(titalls) til! Endret 5. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 "jaja, det kunne vært værre...", tenkte jeg. Så scrolla jeg litt lengre ned og så alle strikkene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Måtte le stille for meg selv da jeg i en butikk kikket på prisen på en t-skjorte fra DC med merket printet over hele greia, slik som på bildet. 500 kroner skulle de ha for den. Når folk har råd til å bruke så mye på en t-skjorte mangler bare vettet, så hadde verden vært et bedre sted. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bærumsgutt + keg = ^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Leth stek der bildet der assa. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sleskete karer, men jeg ser ikke problemet med antrekkene. Spesielt han nærmest kamera har på seg lyseblå shorts og hvit skjorte, noe du finner meg i mesteparten av sommeren. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hehe. Bor i bærum, så dette er ikke et uvanlig syn. Selv mine nærmeste venner har en tilsvarende sossestil. Til tross, hater jeg stilen mer enn noe annet. Det værste er ikke klærne, men SLEIKEN! Ekle saker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det som er verst med de gutta der, i mine øyne, er hele holdninga + sleiken. Jeg er ikke spesielt glad i sleik (jeg mener, bare fordi man heter Carl Preben e.l. behøver det ikke å være en automatisering av at man må ha sleik), gutta fremstår som passe kleine og genseren rundt halsen kunne lett vært droppa. Hadde flere diskusjoner/krangler med slike gutter i russetida. De har aldri løftet enn finger i løpet av livet sitt, eier ingen normale begreper om penger og økonomi, alltid fått det som de vil osv. Har aldri møtt en slik type som er jordnær, hyggelig og ikke ekkel. Sier ikke at de ikke fins dog. 4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Leth deil med steke navn som Ferdinand-Wilhelm kreutz lövengylde da. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vet jeg begynner å bli gammel når jeg ikke lenger kjenner slang-språket som brukes. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det som er verst med de gutta der, i mine øyne, er hele holdninga Kjenner du gutta? Viss ikke synes det det er imponerende generalisering av en hårsveis Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Man ser jo forsåvidt at de er noen åleglatte typer.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det som er verst med de gutta der, i mine øyne, er hele holdninga Kjenner du gutta? Viss ikke synes det det er imponerende generalisering av en hårsveis Som jeg sier: "Har aldri møtt en slik type som er jordnær, hyggelig og ikke ekkel. Sier ikke at de ikke fins dog." Det jeg baserte meg på var egentlig mer holdningen og generelt hele pakka. Og jeg sier det kun basert på mine erfaringer, men de er nødvendigvis ikke de samme erfaringene du har. Men ikke misforstå når jeg skriver det jeg skriver, jeg har ingenting imot bærumsfolk eller folk med mer penger enn gjennomsnittet. Noen vil alltid ha mer penger enn gjennomsnittet, og det er helt grei det, men når folk tror det gir dem en høyere status, noe jeg ofte har opplevd, begynner jeg å reagere. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sleskete bærums-stil foran joggebukser og hettegenser anyday. Just sayin' 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå