Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ser ikke helt greia med en fargerik boblevest over dress. Antrekket skriker "Fjortiss som skal på juleball" lol. ...selv om det ser ut til å være en voksen mann som er avbildet. er vell heller en eldre man som tenker "får ta på meg denne så jeg blir like hipp som ungdommen" Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva med slipset? Et hvitt, kjempebredt slips? Grøss. Jeg hater hvite slips. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva med slipset? Et hvitt, kjempebredt slips? Grøss. Jeg hater hvite slips. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Greit nok at du har langt hår og sjegg. Men m77 (marsjstøvler) hører ikke hjemme på byen. Spesielt når det ser ut som de ikke har vært pusset på et år. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg var på ball i går. Ufattelig mange med sort dress, sort skjorte og hvite slips... Og et par med hvit dress.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 forrundrer meg ikke om de hadde hvite bokseseler også, bare for å ta det helt ut. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ka som er galt med svart dress med svart slips eller eventuelt kvite dresser med kvit slips?? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Han skrev svart ddress, svart skjorte og hvitt slips. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 At det er ytterst få som klar å kle svart dress og svart skjorte. Og hvit dress med sort slips ser 9/10 ganger fullstendig idiotisk ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Svart dress, hvit skjorte og sort slips er fint. Til begravelser eller formelle tilsetninger. Hvis du ikke er narkobaron, rapper, playboymilliardær eller lignende vil du 99,9% se ut som en vits i hvit dress. Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste bra eksempel med et hvitt slips. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du vil fremdeles se ut som en vits i hvit dress selv om du er narkobaron, rapper eller playboymilliardær. Playboymilliardæren har fordelen at man sannsynligvis ikke ser så mye på han, men heller på det rundt han. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 For å slippe unna med hvit dress så skal man være rimelig spesiell. Det er ingen på et juleball. Svart skjorte og svart dress, derimot, funker til tider. Selvfølgelig, det hjelper å være tidenes kjekkas. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du legger alltid ut bilde av Bradley Cooper i Hangover når du skal motsi at black on black er stygt Jeg kan si meg enig i at i det ene unike tilfellet ser det ikke så verst ut, men det er det eneste eksempelet jeg noen gang har sett på at det ikke ser helt jævlig ut... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du vil fremdeles se ut som en vits i hvit dress selv om du er narkobaron, rapper eller playboymilliardær. Playboymilliardæren har fordelen at man sannsynligvis ikke ser så mye på han, men heller på det rundt han. Ikke poenget, for de trenger virkelig ikke å bry seg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 whhhttttf hva er det for en måte å ha på seg slips? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg velger heller å stille spørsmålet: Hvem har på seg slips til en skjorte med mao-krage? 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du legger alltid ut bilde av Bradley Cooper i Hangover når du skal motsi at black on black er stygt Jeg kan si meg enig i at i det ene unike tilfellet ser det ikke så verst ut, men det er det eneste eksempelet jeg noen gang har sett på at det ikke ser helt jævlig ut... Fordi han ser bedre ut enn alle i denne tråden til sammen, aka trumfkort. Akkurat som å si at lille dress ser dumt ut, så poster man Jokeren - man har automatisk rett. Btw, så The Dark Knight i går, og Morgan Freeman går utelukkende med button down-krage til dressene sine. Bruce gjorde ikke det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ^^ Finnes det ikke en paragraf i Norges Lover som tillater offentlig pisking i slike tilfeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå