fkm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er vel tredje gang den videoen postes. Det er også tull. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er jo overtydelig at det er tull da. Ikke alle er idioter vet du. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har dere sett superkidzen på @home programmet på VGTV eller? xD Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Var på elkjøp nede på slependen her om dagen for å se etter en ny TV, da en av de betjente spurte om jeg trengte noe hjelp. Jeg holdt på å besvime, da jeg så den lille eljøpmannen med ti tonn voks i håret og en panne som stakk 4 kilometer ut fra ansiktet. Men dæven! Gjett om jeg ble overrasket da jeg plutselig så fyren på vgtv! :!: Holder fremdeles på å grine av latter . Har ikke noe i mot folk som har sært utseendet. Det var bare måten han melket ting på som gjorde han så spess. Og btw, han ser mye rarere ut face to face enn på vgtv 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har et forslag: La oss glemme at han eksisterer. Han forsvinner ikke selv om det snakkes dritt om han her og det begynner å bli "old news". (Og ja, jeg har også blitt spurt om jeg trengte hjelp av han på Elkjøp, hvor jeg ikke engang fikk jobb ...) 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) haha superkidzen er rå!!! her skal det SPRENGES!! xD Endret 1. desember 2010 av Overdox 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vi ble enige om at vi skulle holde oss borte fra FB bilder. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ligger ute på bloggen. http://superkidzen.blogg.no/1289737962_superkidzen_intervjue.html Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Endelig en blogg som er verdt å lese. 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Aha. Edit: Feil tråd. Endret 1. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) lolwut Endret 3. desember 2010 av thrice 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke ofte jeg ler av bildene i denne tråden, men den traff meg. "Ole, ta av deg dressen til pappa og kom spis middag!" Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ser ikke helt greia med en fargerik boblevest over dress. Endret 3. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke ofte jeg ler av bildene i denne tråden, men den traff meg. "Ole, ta av deg dressen til pappa og kom spis middag!" Nå som vi er inne på dresser. Skulle ikke du slenge opp et fit-pic i kveld? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 GQ would beg to differ. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke ofte jeg ler av bildene i denne tråden, men den traff meg. "Ole, ta av deg dressen til pappa og kom spis middag!" Nå som vi er inne på dresser. Skulle ikke du slenge opp et fit-pic i kveld? Jo, jeg synes bare det var så teit å ta på seg dress kun for å ta bilde. Men det kommer. Snart. Liek, maks en time. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ser ikke helt greia med en fargerik boblevest over dress. Antrekket skriker "Fjortiss som skal på juleball" lol. ...selv om det ser ut til å være en voksen mann som er avbildet. Endret 3. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Herregud så grusomt med vest over dress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå