Antatra Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan blø ganske mye av og til. Hadde et par sko i semsket skinn som fikk farge, og lyse skjorter etc. Nå kjører jeg buksene rett i vaskemaskinen på en mild vask og får av det groveste. Så brukes de som vanlig etterpå. Driter litt i om det kanskje ikke er slik det skal gjøres. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Re: rådenim, så digger jeg konseptet. «Form din egen jeans». Vi får se hva jeg gjør - ikke umulig at jeg prøver meg på en en gang. Med lys beige sofa så har jeg en utfordring, kan man si. Etter hva jeg har skjønt, så blør den farge stort sett bare i begynnelsen så det skulle sikkert gå bra. Flere av mine rådenim blør fortsatt. De eldste er vel litt over ett år. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Re: rådenim, så digger jeg konseptet. «Form din egen jeans». Vi får se hva jeg gjør - ikke umulig at jeg prøver meg på en en gang. Med lys beige sofa så har jeg en utfordring, kan man si. Etter hva jeg har skjønt, så blør den farge stort sett bare i begynnelsen så det skulle sikkert gå bra. Tullebegrep. Alle naturlige tekstiler formes etter bruk. Enten det er dongeri, skinn, ull osv. Den eneste grunnen til at du lar deg sjarmere av konseptet, er fordi vi lever i en tid hvor plastikk finner veien inn i alt tøy. Dette er "strykefri"-generasjonen, Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 *sukk* Jeg trodde det var åpenbart, men det er altså ikke den fysiske formen på plagget jeg snakket om. At alle naturlige tekstiler til en viss grad tilpasser seg ens egen kroppsform (og andre påkjenninger det utsettes for) er innlysende, og å påpeke det er å sparke inn åpne dører. Det jeg snakket om er det faktum at rådenim (altså, uvasket denim) vil få et utseende som er bestemt av eierens bruk i langt større grad enn hva en vanlig (altså, forhåndsvasket) jeans er. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Offtopic vil vi ikke ha, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 18. november 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Han fyren en side tilbake her med det slipset, det må jo være kødd? Badtaste eller noe sånt? Det slipset er jo latterlig bredt!? Sånn man får kjøpt på kostymebutikker liksom. Og superkidzen er selvfølgelig the man! Gleder meg til landstreffet, skal lett fikse autografen hans og dele den med dere alle <3 Ville tro at selve fargekomboen ville funka med noen store justeringer her og der på passform etc. Joiner å finne han! Og så hoppe opp og ned med han og småripsa til jeg sprenger! Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hopp eller på han, til han sprenger, så slipper vi å se draco-trynet hans noe mer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har sikkert nevnt det før, men sort skjorte som er åpent i halsen og hvit "1/4" knyttet slips. Ser rett og slett ikke bra ut.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nyeste innlegget på Follestad bloggen 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Som om kunders mangel på smak er en unnskyldning for eget forferdelige antrekk. Jeg hadde iallefall ikke tatt imot klesråd fra noen med UGGs på bena. Jeg har jo endel lesere som ikke nødvendigvis må gå med skjorte på jobben hver dag, men alikevell er opptatt av klær. Skal jo sies at jeg har kunder på godt over 40 som sverger til uggs på vinteren 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 poppet krage og uggs, lekkert! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Som om kunders mangel på smak er en unnskyldning for eget forferdelige antrekk. Jeg hadde iallefall ikke tatt imot klesråd fra noen med UGGs på bena. Jeg bruker da UGGs på bena, og det er hos meg du henter inspoen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Haha bruker du UGGs? Trodde det bare var Charles jeg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Bebe er en råtass på bruk av uggs han Endret 18. november 2010 av SML Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Haha, har enda ikke brukt de ordentlig i år. Chelseabootsene og Hunterstøvlene (ja, egentlig ikke noe bedre )holder i massevis. Kan bruke UGGs på lørdag liksom Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Herregud. Uggs ass. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Foretrekker Dr. Martens ^^ (de gamle har riktignok bedre kvalitet) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Omg Man skal lete lenge etter en svettere type. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Blir ofte veldig i overkant fra WIJW. En del ser bra ut, men det jeg kunne tenkt meg å gå med tilhører sjeldenhetene. Endret 20. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, han treffer nå og da, men som regel ser han ut som en homofil påfugl. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå