Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ut i fra denne tråden kan vi konkludere med at "alle" hater, hip hop stil, emostil, sossestil...

Hvem har vi egentlig igjen da?

datanerd-stil? :p

8613587[/snapback]

-Datanerd stil

-Sånn vanlig stil med dongeribukser, ensfargede t-skjorter og hettegensere med glidlås

-Preppy-stil

Lenke til kommentar
-Datanerd stil

-Sånn vanlig stil med dongeribukser, ensfargede t-skjorter og hettegensere med glidlås

Har nå alltid trodd det var det samme? det jeg gikk i når jeg var 13-14 og hardcore gamer ;)

-Preppy-stil

8613859[/snapback]

ah... takk for den :)

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar

Har en ganske kort og grei liste egentlig.

- Fjortisser som er helt identiske med B.B klærne sine (Aka Sossestil)

- Hip Hop klær, som også blir kalt Wankster stil

- Emo stil hvor gutter klær seg som kjerringer er heller ikke særlig tøft :p

Lenke til kommentar

Ok! Nå må jeg bare få legge til en ting her.

ALLE de som har skrevet her har forkjellige meninger! Og jeg syns vi skal respektere den uansett hva andre syns/mener. Men, ikke begynn å kalle folk som sagger for wannbe-gangster! DET blir litt for mye.

Nå skal det sies at jeg er i Hip-Hop stilen. Var mer før, begynner å gå over til litt mindre baggy dongeribukser nå. Selv vil jeg ikke kalle meg selv for en wannabe gangster. Hip-Hop stilen har bare fått et stykt rykte. Ikke alle som sagger er av dop og faenskap typen vettu. Så må ikke kaste alle i samme båt! :no:

Det var litt av min mening, som er litt snodig skrevet siden jeg er trøtt. :)

Lenke til kommentar

Har lite til overs for rosa klær, både på gutter og jenter. Jeg går aldri i rosa selv og har aldri vært spesielt begeistra for det heller... Sossestilen er egentlig ganske stygg i mine øyne, men vil folk gå med det må de bare gjøre det for min del...

Gangster/hiphop-stilen er jeg heller ikke særlig begeistra for. Føler ikke at det bare er klærne enkelte av dem skal kopiere fra sine rap idoler, men også holdningen og den såkalte "attituden"... Dette gjelder selvsagt ikke alle. Som Holten sa blir det idiotisk å trekke alle under en kam...

Ser at jeg tilhører en av de mest forhatte stilene selv, da jeg stort sett kler meg i svart og bruker mye og mørk øyensminke. Dersom en i hovedsak klær seg i svart må en da automatisk være satanist? Er i hvert fall hva trådstarter later til å tro... :roll:

Lenke til kommentar
Tja... min stil er ikke nevnt...

Men så har jeg ikke akkurat noe navn på stilen min da...

Dongeribukse, joggesko, t-shorte (gjerne poco loco) og hettegenser med glidelås...

8613633[/snapback]

Forstår jeg deg rett, er det typisk "Carlings"-stil? La meg da være den første til å nevne at jeg hater den stilen.

*Mellommlys Diesel uten særlige detaljer

*Genser fra Poco Loco eller Vailent

*Slitte joggesko fra Puma/Nike

*T-Skjorte fra Kraftwerk, Poco Loco osv

Den stilen er så safe og kjedelig, og i mine øyne minst like fæl som Hip-hop-stil.

De stilene jeg har minst imot, av stereotypene her, er såkalt sossestil og keeg-stil.

EDIT 2: Det er forresten helt utenfor min fatteevne at folk kan mislike klær pga. høy pris.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Tja... min stil er ikke nevnt...

Men så har jeg ikke akkurat noe navn på stilen min da...

Dongeribukse, joggesko, t-shorte (gjerne poco loco) og hettegenser med glidelås...

8613633[/snapback]

Forstår jeg deg rett, er det typisk "Carlings"-stil? La meg da være den første til å nevne at jeg hater den stilen.

*Mellommlys Diesel uten særlige detaljer

*Genser fra Poco Loco eller Vailent

*Slitte joggesko fra Puma/Nike

*T-Skjorte fra Kraftwerk, Poco Loco osv

Den stilen er så safe og kjedelig, og i mine øyne minst like fæl som Hip-hop-stil.

De stilene jeg har minst imot, av stereotypene her, er såkalt sossestil og keeg-stil.

EDIT 2: Det er forresten helt utenfor min fatteevne at folk kan mislike klær pga. høy pris.

8625502[/snapback]

mellomlys diesel bukse? Eier ikke noen diesel busker. Har Kun en Levis 506 (?) og en lee, begge mørke som er av betydning.

Har en rød og en bla hette/jakke genser. T-shortene varierer mellom Peak og Poco Loco...

Joggeskoene mine er Adidas eller Asics, og bruker det kunn for at jeg ikek har andre sko (Kjøpte et par Etnies i dag da)

Om det er kjedelig elle rikke driter jeg loddrett i. Jeg gidder ikke bruke penger på lindberg og wesc bare for at andre skal tro jeg har penger... Da kan de få komme hjem å se på hobby utsyret mitt...

Jeg hater forresten stilen hvor folk går med trekantskjerf.

Iallefall når de går i det og t-skjorte, og det er inne eller ute i 15-20 plussgrader.

Det ser så lamt ut!

Lenke til kommentar
mellomlys diesel bukse? Eier ikke noen diesel busker. Har Kun en Levis 506 (?) og en lee, begge mørke som er av betydning.

Har en rød og en bla hette/jakke genser. T-shortene varierer mellom Peak og Poco Loco...

Joggeskoene mine er Adidas eller Asics, og bruker det kunn for at jeg ikek har andre sko (Kjøpte et par Etnies i dag da)

Om det er kjedelig elle rikke driter jeg loddrett i. Jeg gidder ikke bruke penger på lindberg og wesc bare for at andre skal tro jeg har penger... Da kan de få komme hjem å se på hobby utsyret mitt...

Jeg hater forresten stilen hvor folk går med trekantskjerf.

Iallefall når de går i det og t-skjorte, og det er inne eller ute i 15-20 plussgrader.

Det ser så lamt ut!

8626480[/snapback]

Hva vil du frem til med det innlegget?

det gir ingen mening :o

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at mange såkalte emoer faktisk ser mye bedre ut enn brunkremdynkede jenter som går med bukser som er to numre for små, og topper som er enda mindre  :thumbdown:

8604714[/snapback]

Signed. Synes også det være "emo" og kle seg "emo" burde skilles.

Klesstiler jeg ikke liker: De som kler seg "sossete" og hip hop stilen, aka _alt_ for store klær og overdimensjonerte smykker.

Lenke til kommentar
Klesstiler jeg ikke liker: De som kler seg "sossete" og hip hop stilen, aka _alt_ for store klær og overdimensjonerte smykker.

8628292[/snapback]

Enig. Det er bare latterlig med de vanvittig svære stygge smykkene, jeg ler hver gang jeg ser det på tv eller andre steder :p

Gothere (vm i svart) er også litt merkelig klesstil.

Lenke til kommentar

Emo = malere, malere som går med arbeidsklær i fritida. :thumbdown:

Hip Hop(p)ere = Folk med bukse til 2, men NEI!. Jeg tar !!IKKE!! hinte. :thumbdown:

Sosse F`s = Folk som tar farsin i ræva for å få det dem peker på (hvertfall det jeg føler når jeg ser eller er i nærheten av en soss). :thumbdown::thumbdown:

Mitt syn. Dere vet nok om jeg liker eller ikke liker dem ;)

Ellers kan jeg klare meg fint med vanlige klær, med normal buske som sitter, men ikke er stram. ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...