Kakebakelate Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ganske bra jobbet å få til et sånt antrekk egentlig. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nice. Hadde ikke klart å få på meg noe så jævlig og gjøre alt galt på den måten om jeg prøvde en gang. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Elsker å se navy Sebago med hvite tennissokker på denne tiden av året. Er også en kar jeg har 3 fag med som seriøst går med akkurat den samme genseren og buksen hver eneste dag. Har ikke sett han i noe annet. Genseren er en flott crewneck i "reklameblå" - sånn typisk idrettslagfarge. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 snip Nais. Får vondt i øynene av slipsknuten Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er fjortisknuten sin det! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Må jo kunne dra den rett på huet etter å ha tatt noen Smirnoff Ice daaaa!!!! 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde jeg sett han på byen hadde jeg mest sannsynlig brutt ut i et ordentlig latterkick. Nr. 1: Jakkeermene er for lange, og jeg mistenker at de egentlig er enda lengre pga. folden ved albuen Nr. 2: Slipset så ut som noe han hadde kjøpt for $0.05 på eBay og knytt med føttene Nr. 3: Buksa satt jo ikke pent Nr. 4: Navy blazer + sort skjorte Nr. 5: Skoa ... Men når vi kommenterer slipsknuten: Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Er også en kar jeg har 3 fag med som seriøst går med akkurat den samme genseren og buksen hver eneste dag. Har ikke sett han i noe annet. Genseren er en flott crewneck i "reklameblå" - sånn typisk idrettslagfarge. Jeg legger også merke til hva folk pleier å gå med på forelesningene. Noen varierer veldig lite på antrekkene, men dette har vel litt med økonomi og interesser å gjøre. Endret 17. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Må jo kunne dra den rett på huet etter å ha tatt noen Smirnoff Ice daaaa!!!! Heeey! Nå skal man ikke snakke stygt om Smirnoff Ice Bacardi Breezer og Ice er høydepunktet når jeg drikker! No ironi faktisk Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over. Dra på noen nattklubber i Oslo så blir du nok litt vant til det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Såklart, men det er forskjell på å variere lite og å gå med det samme absolutt hver eneste dag. Endrer farge på t-skjorten da, det skal han ha, men har aldri sett han med en annen genser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Man blir på en måte litt fan i noen enkeltplagg. Jeg har evig mange par jeans, men likevell så bruker jeg de jeg har fra J.Lindeberg mest, fordi jeg har blitt så glad i dem, og sitter best av alle. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Må jo kunne dra den rett på huet etter å ha tatt noen Smirnoff Ice daaaa!!!! Heeey! Nå skal man ikke snakke stygt om Smirnoff Ice Bacardi Breezer og Ice er høydepunktet når jeg drikker! No ironi faktisk 5 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Såklart, jeg har plagg som får mer bruk enn andre, men du går vel ikke med J.Lindeberg-buksen din hver eneste dag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over. Dra på noen nattklubber i Oslo så blir du nok litt vant til det Opera Bar og Havana Club er top-notch dersom du liker den slags. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Såklart, jeg har plagg som får mer bruk enn andre, men du går vel ikke med J.Lindeberg-buksen din hver eneste dag? Nei, det er klart. Men kan gå med den minst en gang i uken Haha, fkm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over. Dra på noen nattklubber i Oslo så blir du nok litt vant til det Opera Bar og Havana Club er top-notch dersom du liker den slags. Aw, hell no! Har enda ikke vært på byen, men jeg har skjønt såpass at nevnte steder er noe man skal være skeptisk til. Endret 17. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Opera bar og Havana Club er jo faste hang-out places for superkjendiz superkidzen. Kanskje du havner på bloggen hans hvis du stikker innom? 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) og elkjøp Endret 17. november 2010 av DandyVers 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har observert at Shstanere og andre flerkulturelle digger å gå i fargerike (pastellrosa bl.a) slimfit t-skjorter og syrevaska jeans. Dette supplert sammen med billige pilotbriller, nikkel-smykker anskaffet på tivoli og en frastøtende douch- holdning. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå