Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker å se navy Sebago med hvite tennissokker på denne tiden av året.

Er også en kar jeg har 3 fag med som seriøst går med akkurat den samme genseren og buksen hver eneste dag. Har ikke sett han i noe annet. Genseren er en flott crewneck i "reklameblå" - sånn typisk idrettslagfarge.

Lenke til kommentar

Hadde jeg sett han på byen hadde jeg mest sannsynlig brutt ut i et ordentlig latterkick.

Nr. 1: Jakkeermene er for lange, og jeg mistenker at de egentlig er enda lengre pga. folden ved albuen

Nr. 2: Slipset så ut som noe han hadde kjøpt for $0.05 på eBay og knytt med føttene

Nr. 3: Buksa satt jo ikke pent

Nr. 4: Navy blazer + sort skjorte

Nr. 5: Skoa ...

Men når vi kommenterer slipsknuten: Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over.

Lenke til kommentar

Er også en kar jeg har 3 fag med som seriøst går med akkurat den samme genseren og buksen hver eneste dag. Har ikke sett han i noe annet. Genseren er en flott crewneck i "reklameblå" - sånn typisk idrettslagfarge.

Jeg legger også merke til hva folk pleier å gå med på forelesningene. Noen varierer veldig lite på antrekkene, men dette har vel litt med økonomi og interesser å gjøre.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over.

Dra på noen nattklubber i Oslo så blir du nok litt vant til det :fun:

Opera Bar og Havana Club er top-notch dersom du liker den slags.

Lenke til kommentar

Noe jeg avskyr sterkt er folk som drar ut med oppkneppa skjorte og slipset hengende slik som hos fyren over.

Dra på noen nattklubber i Oslo så blir du nok litt vant til det :fun:

Opera Bar og Havana Club er top-notch dersom du liker den slags.

Aw, hell no!

Har enda ikke vært på byen, men jeg har skjønt såpass at nevnte steder er noe man skal være skeptisk til.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...