Funkmasterfleksnes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 De hadde fortsatt en rå konsert på hovefestivalen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 De hadde fortsatt en rå konsert på hovefestivalen satt på kunstgresset fordi ingen ville være med kanskje like greit da hun jeg var med, blir helt gal når hun ser pikk. og etter som jeg skjønner så var det en som var naken på scenen Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det noen som husker rapperen som var på Hove i sommer? Yelawolf tror jeg han het. Han skjelte ut to stykker som gikk ut fra crowden, og da han så at han ene satt i rullestol og ble trillet vekk av han andre ble det en flau stemning på Amfi. 4 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Yelawolf digger! Stilen hans er egentlig ikke så pen, men han klarer å pulle det off og kjører sin egen stil. Det er kult! Har en film av der han går rundt i crowden, epic monents til tross for klein publikumoppmøte på konserten Digga når han dissa han kisen som stakk mens han snakka i telefonen under konserten Endret 4. november 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå må vi ut og kjøpe de nye, kuuuule vinterskoene for denne sesongen, altså! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gad, den typen sko er så stygge. Og det gjør det jo ikke noe bedre at det er en blåkopi av red wing-sko eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jared Leto på European Music Awards... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er ikke rart han (Paul Allen) ble drept av Patrick Bateman for det tackye antrekket der! 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er ikke rart han (Paul Allen) ble drept av Patrick Bateman for det tackye antrekket der! Du er så søt med den ungdomsforelskelsen du har i Patrick Bateman. 4 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg mistenker at den fasinasjonen forsvinner når bebe leser boken. Jeg ble iallefall fysisk dårlig flere ganger når jeg leste den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er ikke rart han (Paul Allen) ble drept av Patrick Bateman for det tackye antrekket der! Du er så søt med den ungdomsforelskelsen du har i Patrick Bateman. Haha, agreed! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er ikke rart han (Paul Allen) ble drept av Patrick Bateman for det tackye antrekket der! Du er så søt med den ungdomsforelskelsen du har i Patrick Bateman. Haha, agreed! Det er nesten verre enn en 10-årig jente og Miley Cyrus Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Heldigvis er Bateman noe bedre å beundre enn Cyrus da Man kan jo nesten se opp til han, til og med stilig når han dreper Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og ikke minst når han puler? 3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg mistenker at den fasinasjonen forsvinner når bebe leser boken. Jeg ble iallefall fysisk dårlig flere ganger når jeg leste den. Haha! Kylling! Trikset med rotta var jo en höydare. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Lol. Det gode gamle rotte-trikset var det verste. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg mistenker at den fasinasjonen forsvinner når bebe leser boken. Jeg ble iallefall fysisk dårlig flere ganger når jeg leste den. jeg har bestilt boken og gleder meg til å lese den, filmen var super Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg tror lillebroren min har de buksene i svart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg mistenker at den fasinasjonen forsvinner når bebe leser boken. Jeg ble iallefall fysisk dårlig flere ganger når jeg leste den. Hadde filmen blitt lagd nå, så tenker jeg det hadde blitt noe lignende Hostel og Saw filmene. Jeg skal innrømme at jeg har en liten crush på Bateman <3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg har bestilt boken og gleder meg til å lese den, filmen var super Den er absolutt verdt å lese. Det materialske/overfladiske blandet sammen med det groteske gjør den absurd. Men skildringene av et par av drapene der er noe for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå