AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke noe galt med skarre-r da. Helt riktig! Ikke diss skarre-r! Skarre-r ruler. Så det så. Skarre-r er greit nok alene, men det ble så mye på en gang da jeg så filmen <3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg mener, altså, hun har jo overdrevent skarre-r. Min skarre-r er faktisk pen (liker ihvertfall å tro det) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Man skjønner ikke hva andalitter sier uansett Endret 1. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det var et utrolig dårlig forsøk på Arendalsdialekt, det heter "Ændalittå". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Lol, hvis noen hadde sagt det til meg hadde jeg trodd at de mente noen fra Andorra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Lol. Den dialekta der. Har et par bekjente jeg studerte med. Skjønte aldri hva de sa når jeg ble kjent med de Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 De var sikkert fra Rygene. Har problemer med de som kommer fra utkantene, der er det ofte bred dialekt og enda bredere sladder med Volvo 240. 2 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 verste jeg vet er "menn" med ugs. 2 Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Vet ikke med dere, men liker ikke helt canada goose på fjortisser som aldri kommer til å få bruk for jakken. Når jeg kjøper klær kjøper jeg den etter bruksområdet. Vis jeg skal ha en jakke til å gå i byen med, ikke en pol farer jakke... Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Mange godbiter på facen hans. Endret 2. november 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Å herregud, jeg dør litt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor lav er egentlig han der Draco Malfoy? Syntes han var skikkelig kjekk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor lav er egentlig han der Draco Malfoy? Syntes han var skikkelig kjekk! Ganske lav. Noe rundt 160-ish. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ...ikke en pol farer jakke... Det verket i øynene da jeg leste dette. Det heter polfarerjakke, ikke "pol farer jakke". For å bidra til tråden: Jeg kan ikke fordra denne typen jakker som har dukket opp på H&M blant annet, selv om disse ofte er i nogle mindre prangende skala. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Flere bilder her. Det så rett og slett helt for jævlig ut. Finnes slike sko på ekte? Regner med at skoene (og Facebook-profilen for den saks skyld) er fake siden det er både Nike og Air Jordan merker på skoa. Endret 4. november 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Latterligste skoene jeg har sett på lenge. Kan jo være at det skal fungere som pensko til de som bruker joggebukse til vanlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 De var sikkert fra Rygene. Har problemer med de som kommer fra utkantene, der er det ofte bred dialekt og enda bredere sladder med Volvo 240. kan være fra Fevik, Tromøya eller Hisøya også. http://www.nrk.no/urort/Artist/arendal/default.aspx kan jo høre her viss dere lurer på hvor ille det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå