thrice Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du har vært en Death Eater ? jeg lo Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Åh, vi må lage en Superkidzen tråd! Jeg er endelig venn med han på Facebook, det føles bra. Jeg hater han. Og elsker han. Han høres ikke særlig engasjert ut. Leser han bare opp fra manus? Forresten, var det noen som så Tiger of Sweden buksen og beltet hans? Han mente selv det var "jævlig keegt", hvis jeg husker rett. Likte ikke det antrekket for å si det sånn. Generelt kler Superkidzen seg dårlig, og sveisen er helt latterlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg McMuffin Skrevet 30. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2010 Karen ser jo helt syk ut. Kostholdet hans må jo bestå av kokain og kanelboller. 13 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Karen ser jo helt syk ut. Kostholdet hans må jo bestå av kokain og kanelboller. Agreed :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ok. Før dere herjer så jævlig mye med han vil jeg si et par ting: *Han oppfører seg, og ser jævlig rar ut. *Han eier ikke sosiale antenner. Grunnen til dette er at han er skada. Husker når jeg gikk på skole med han så sa lærerne at han var annerledes osv. (dvs skada). De sa at vi måtte være ekstra tolerante og snille med han. Tror han har hatt vannhode tidligere, fordi huet hans er enormt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det verste er at han ikke skjønner at folk gjør narr av ham Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er helt tydelig at det er noe som er galt, som Mchansern sier. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det verste er at han ikke skjønner at folk gjør narr av ham Jo, han er klar over dette. Jeg fortalte han at han dreit seg ut for et par år siden, hvor han da svarte at han ikke brydde seg mer ettersom at han hadde gjort det så mye. Tipper forresten han har begynt å overdrive litt ettersom at han ser hvordan reaksjon det får. Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan dette være faren hans, tro? 2 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan dette være faren hans, tro? Høres fint ut: "På premierefesten til «Robinsonekspedisjonen» torsdag, hadde naturligvis Hansen pyntet seg opp, og stilte i dress fra Moods of Norway, rosa skjorte og rosa conversesko." Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://tommylife.blogg.no/ Søt kar. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen har kjøpt DIY-kit med Botox. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva i helvete? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nå skammer jeg meg over hele menneskeheten. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg så litt på bloggen, og det der er ikke seriøst. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Holy shit. Det der over her er mer skremmende enn Fritt Vilt som går på tven nå! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kledde meg ut som han på Halloween-festen. Alle andre spøkelser, zombier, skjeletter osv. Ble så redde at de rømte lokalet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Flerfargede boblejakker. Hva faen er greien med det? "nå tar vi ett av de styggeste plaggene i verden og gjør dem så fargerike at det svir å se på dem i tillegg!" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://tommylife.blogg.no/ Søt kar. http://www.youtube.com/watch?v=uYNqJUVB3z4&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå