Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo vel så mange jenter som kler seg som dritt, så det er jo ikke merkelig at de klarer å få seg noe. :p

 

Så på "Sweet 16" på MTV her om dagen. :cry:

Skulle virkelig ønske at penger og stil var relatert, for da hadde verden sluppet mye. Han skulle selvfølgelig ha verdens feteste fest, med "class". Han gikk med en hvit dress, svart skjorte og hvitt slips. En dress som satt så dårlig at det å bytte den ut med en striesekk hadde vært en klar oppgradering. Moren var tidenes trailertrash, faren veide ca. 160 kg, hadde mengder med svære gullsmykker og hadde, hold dere fast, barbert MØNSTER i skinnskjegg/skjegget sitt (det gikk i en ulekker linje fra ørene og over hele fjeset).

Lenke til kommentar

311923-8-1287071391968.jpg

 

Æsj. Mest fordi modellen har bulimi og alle andre mulige problemer. Altså, skal dette være en slags reklame for merket? Det ser grusomt ut, hun burde absolutt vært på sykehus.

 

EDIT: Jeg bør kanskje nevne at jeg ikke har så mye imot klærne, men følte jeg måtte få ut litt damp (og nå føler jeg meg 40 år gammel som bruker det uttrykket).

 

 

Beklager, men jeg klarte ikke la være å kommentere det. Vet du om hun faktisk har bulimi, jeg mener, kjenner du henne? Man kan ikke se på en person om h*n har bulimi, men spiseforstyrrelser type anorexi kan man se dersom man blir veldig tynn. Hvis det skulle være tilfelle at hun hadde en eller annen type spiseforstyrrelse, så er det faktisk en sykdom! Spiseforstyrrelser er desverre svært utbredt i moteindustrien, men særlig anorexi rammer høyst intelligente mennesker!!!

 

Jeg vet det er litt OT, men fean heller, det er faktisk mer alvorlig enn de fleste her tror!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva pus vil frem til. Han sa ikke at spiseforstyrrelser var en lek, han sa ikke at folk som fikk det var dumme. Han påpekte at så syltynne mennesker ikke burde sette standarden for hva som er pent, og det er helt korrekt, og de fleste overlevere av spiseforstyrrelser er enige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen stor fan av den ekstravagante delvis flammende homofili-, delvis "Pappa jobber med finænser"-stilen:

 

22810Plaidcoat_9480Web.jpg

 

Akkurat samme bildet postet jeg i "Hva slags stil _liker_ du å se?" :)

 

 

*bilde*

 

Æsj. Mest fordi modellen har bulimi og alle andre mulige problemer. Altså, skal dette være en slags reklame for merket? Det ser grusomt ut, hun burde absolutt vært på sykehus.

 

EDIT: Jeg bør kanskje nevne at jeg ikke har så mye imot klærne, men følte jeg måtte få ut litt damp (og nå føler jeg meg 40 år gammel som bruker det uttrykket).

 

 

Beklager, men jeg klarte ikke la være å kommentere det. Vet du om hun faktisk har bulimi, jeg mener, kjenner du henne? Man kan ikke se på en person om h*n har bulimi, men spiseforstyrrelser type anorexi kan man se dersom man blir veldig tynn. Hvis det skulle være tilfelle at hun hadde en eller annen type spiseforstyrrelse, så er det faktisk en sykdom! Spiseforstyrrelser er desverre svært utbredt i moteindustrien, men særlig anorexi rammer høyst intelligente mennesker!!!

 

Jeg vet det er litt OT, men fean heller, det er faktisk mer alvorlig enn de fleste her tror!

 

Unnskyld, det er godt mulig jeg blander bulimi og anorexi. Jeg skal ikke starte en diskusjon om spiseforstyrrelser, men det var ikke vondt ment. Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor noen motedesignere velger å ha syltynne modeller med spiseforstyrrelser og alle mulige andre sykdommer som modeller. Det ser ikke fint ut, og det er merkelig å sende ut signaler om at dette er kroppidealet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva pus vil frem til. Han sa ikke at spiseforstyrrelser var en lek, han sa ikke at folk som fikk det var dumme. Han påpekte at så syltynne mennesker ikke burde sette standarden for hva som er pent, og det er helt korrekt, og de fleste overlevere av spiseforstyrrelser er enige.

 

Det jeg ville frem til var at jeg kanskje mente at æsj var et lit drøyt ord. Det er som å si æsj til en som har downs syndrom, personen kan ikke noe for det. Men jeg er helt enig at det er grusomt at en syk kropp er blitt "det perfekte kroppsidealet".

 

Unnskyld, det er godt mulig jeg blander bulimi og anorexi. Jeg skal ikke starte en diskusjon om spiseforstyrrelser, men det var ikke vondt ment. Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor noen motede signere velger å ha syltynne modeller med spiseforstyrrelser og alle mulige andre sykdommer som modeller. Det ser ikke fint ut, og det er merkelig å sende ut signaler om at dette er kroppidealet.

 

Jeg skal beklage litt jeg også, men jeg måtte bare uttrykke meg litt sterkt for å få ut poenget. Dette området er vel kanskje litt "touchy" :ermm:

Men jeg syntes det er veldig bra at "vanlige" folk uttrykker at de ikke vil ha syke og syltynne mennesker som "forbilder"! Kanskje moteindustrien snart vil snu (?) :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingen stor fan av den ekstravagante delvis flammende homofili-, delvis "Pappa jobber med finænser"-stilen:

 

22810Plaidcoat_9480Web.jpg

tumblr_l85oceYRC91qbew6mo1_500.jpg

 

Nå er vel disse to mennene du postet godt voksne. Såpass gamle at de sikkert har egen jobb, og ikke lever på pappa som "jobber med finænser".Ellers liker jeg begge antrekkene meget bra. :)

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Moteindustrien vil ikke fordi den styres av pedofile menn som synes kroppen til en tynn 12 år gammel gutt er det peneste i verden. Radmagre modller yten antydning til forming er det nærmeste de kommer.

 

Sant er det neppe, men det er i det minste en god teori.

 

Det er den beste teorien jeg har hørt til nå hvertfall, for jeg kan ikke skjønne hvorfor noen ellers vil ha modeller som ser ut som de kommer rett fra en sultkatastrofe i Sudan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...