SML Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ikke ta alt så bokstavelig, fkm mente han som er nærmest kamera av de i midten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg skjønte det da. Jeg er bare vanskelig av natur Endret 17. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg synes det blir mer bygdetulling/dansebandkostyme enn prom night. Når jeg ser for meg "prom night" ser jeg for meg hvite dresser og rosa skjorter med hvite slips, kanskje en hatt også. Mulig jeg har fått helt feil assosiasjoner til fenomenet da. Jeg tror du forveksler prom night med svarte halliker. Endret 17. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er vell som regel slik prom nights går i USA. Sjeldent man ser noen som ikke kjører sort skjorte med hvitt slips eller noe lignende dritt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes det blir mer bygdetulling/dansebandkostyme enn prom night. Når jeg ser for meg "prom night" ser jeg for meg hvite dresser og rosa skjorter med hvite slips, kanskje en hatt også. Mulig jeg har fått helt feil assosiasjoner til fenomenet da. Jeg tror du forveksler prom night med svarte halliker. Google prom og se hva du finner du... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fikk for det meste opp kvinner / jenter i lange kjoler, men det var et par hvite dresser der ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Poenget mitt var vel egentlig det at prom ikke akkurat burde forbindes med noe annet enn forferdelig stygge og harry dresser. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Æsj. Mest fordi modellen har bulimi og alle andre mulige problemer. Altså, skal dette være en slags reklame for merket? Det ser grusomt ut, hun burde absolutt vært på sykehus. EDIT: Jeg bør kanskje nevne at jeg ikke har så mye imot klærne, men følte jeg måtte få ut litt damp (og nå føler jeg meg 40 år gammel som bruker det uttrykket). Endret 22. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kroppsvekt og sykdommer er ikke en stil, men jeg er enig med deg. Noen moteshow blir jeg nesten kvalm av å se på. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så en fyr med losjakke og en grå joggebukse i dag. Det verste var at han leide hånden til en jente. I mellomtiden lo jeg for meg selv mens jeg satt inni bilen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Her i dag kom en type med dressjakke og joggebukse! : ))) På skolen, i en alder av 16 elns. Meget pent Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Noen misforstår tydeligvis ting totalt. Men har sett det samme selv, dog ikke på en skole, men på en fest. Endret 22. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Noen misforstår tydelig ting totalt. Men har sett det samme selv, dog ikke på en skole, men på en fest. Du vet, alt blir så mye mer classy når man slenger på en dressjakke! Endret 22. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, med joggebukse og dressjakke er du big-timer. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har sett joggebukse, skatesko, dressjakke med t-skjorte under og grå lue på hodet. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ingen stor fan av den ekstravagante delvis flammende homofili-, delvis "Pappa jobber med finænser"-stilen: 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det siste bildet var jo helt sykt stilig. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 "Pappa jobber med finænser" var nå i alle fall en hårreisende konklusjon å trekke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det siste bildet var stilig, ja. Ikke 100% fan av jakken, men hadde ikke hatt noe imot å ta meg såpass godt ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har aldri sett noen av den typen du beskriver som kler seg slik, men for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå