Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Synes han her utfører det fint

stian_1.jpg

Der er stilen jeg misliker mest og da sikter jeg til buksene... Blir feil i mine øyne når gutter går i så trange bukser. Og ja, jeg har null peiling på mote.

Blazer er vel ok om man er "gammel" nok og kler å gå i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si hva du vil om ham - han har gjort en innsats. Han har forstått "reglene", kjøpt klær som passer kroppsformen, brukt tid på å velge ut plagg som matcher og han tar tydeligvis vare på huden og håret. Man trenger ikke like stilen, men han ser sånn ut med vilje, og det kan jeg sette pris på. Det er så mye som er postet i denne tråden som er folk som enten ikke bryr seg eller ikke forstår hvordan kle seg bedre, og som sannsynligvis ville satt veldig pris på at Homsepatruljen ga dem en makeover.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Si hva du vil om ham - han har gjort en innsats. Han har forstått "reglene", kjøpt klær som passer kroppsformen, brukt tid på å velge ut plagg som matcher og han tar tydeligvis vare på huden og håret. Man trenger ikke like stilen, men han ser sånn ut med vilje, og det kan jeg sette pris på. Det er så mye som er postet i denne tråden som er folk som enten ikke bryr seg eller ikke forstår hvordan kle seg bedre, og som sannsynligvis ville satt veldig pris på at Homsepatruljen ga dem en makeover.

Har ikke noe imot folk som vet hvordan man skal kle seg, er bare at visse stiler liker jeg ikke å se. Det er alt.

Lenke til kommentar

Måtte bare ta et bilde. Fatter og begriper ikke disse "snowboarderne" som absolutt skal gå i gensere som rekker dem til ankelen hvor det står "MIXTAPE!!!!!" - det er faktisk så stygt at jeg bare begynner å le når jeg ser det.

Jeg syns det er verre med luene jeg. Alle som bruker lue inne er stygge.

Og når du bruker dem på den måten der, ser det ut som du skjuler en svulst i hjernen under der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg synes det blir mer bygdetulling/dansebandkostyme enn prom night.

Når jeg ser for meg "prom night" ser jeg for meg hvite dresser og rosa skjorter med hvite slips, kanskje en hatt også. Mulig jeg har fått helt feil assosiasjoner til fenomenet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...