-Léon- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Synes han her utfører det fint Der er stilen jeg misliker mest og da sikter jeg til buksene... Blir feil i mine øyne når gutter går i så trange bukser. Og ja, jeg har null peiling på mote. Blazer er vel ok om man er "gammel" nok og kler å gå i det. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Si hva du vil om ham - han har gjort en innsats. Han har forstått "reglene", kjøpt klær som passer kroppsformen, brukt tid på å velge ut plagg som matcher og han tar tydeligvis vare på huden og håret. Man trenger ikke like stilen, men han ser sånn ut med vilje, og det kan jeg sette pris på. Det er så mye som er postet i denne tråden som er folk som enten ikke bryr seg eller ikke forstår hvordan kle seg bedre, og som sannsynligvis ville satt veldig pris på at Homsepatruljen ga dem en makeover. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er enig med Dorian, men som jeg har sagt tidligere, det ville sett langt bedre ut med litt større bukser. De buksene blir for trange på noen med litt størrelse på lår og legger. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Buksene er kanskje trange ja, men utenom det synes jeg han har fått det til fint Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Med noen videre og mørkere fargede bukser ville det sett flott ut ja. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Si hva du vil om ham - han har gjort en innsats. Han har forstått "reglene", kjøpt klær som passer kroppsformen, brukt tid på å velge ut plagg som matcher og han tar tydeligvis vare på huden og håret. Man trenger ikke like stilen, men han ser sånn ut med vilje, og det kan jeg sette pris på. Det er så mye som er postet i denne tråden som er folk som enten ikke bryr seg eller ikke forstår hvordan kle seg bedre, og som sannsynligvis ville satt veldig pris på at Homsepatruljen ga dem en makeover. Har ikke noe imot folk som vet hvordan man skal kle seg, er bare at visse stiler liker jeg ikke å se. Det er alt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Og det er jo det denne tråden handler om ^^ Blææææ Endret 17. oktober 2010 av Northern Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Liker ikke den stilen der.. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Måtte bare ta et bilde. Fatter og begriper ikke disse "snowboarderne" som absolutt skal gå i gensere som rekker dem til ankelen hvor det står "MIXTAPE!!!!!" - det er faktisk så stygt at jeg bare begynner å le når jeg ser det. Jeg syns det er verre med luene jeg. Alle som bruker lue inne er stygge. Og når du bruker dem på den måten der, ser det ut som du skjuler en svulst i hjernen under der. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Sikter da hovedsaklig til karen som står lengst til venstre. Endret 17. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har ikke skjønt greia med hvite slips, det blir så "prom night" over det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes det blir mer bygdetulling/dansebandkostyme enn prom night. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Eneste som så "grei" ut der var han i midten. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvitt slips er griseharry, ingen av de 4 over var godkjent i min bok hvertfall, kanskje med unntak av han i midten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når det er 4 personer er det ikke fysisk mulig at en person står i midten. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sikkert han som står nærmest bildets geometriske sentrum det snakkes om ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes det blir mer bygdetulling/dansebandkostyme enn prom night. Når jeg ser for meg "prom night" ser jeg for meg hvite dresser og rosa skjorter med hvite slips, kanskje en hatt også. Mulig jeg har fått helt feil assosiasjoner til fenomenet da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når det er 4 personer er det ikke fysisk mulig at en person står i midten. Jo, det er fullt mulig at en av dem er midten av bildet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er jo ikke tilfellet med det bildet der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå