Analmeth Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bob Marley hadde kledd den. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette er meg på byen! Hva tycker dere? ALPHA eller hva? :!: We got a situation 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror Thrice er på ferie. Forumferie. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Tror Thrice er på ferie. Forumferie. ?? Jeg fikk ikke så mye som en advarsel. Jeg bare kommenterte noe jeg mente var en skrivefeil i en post som var on topic ellers, som et ukjent antall andre mennesker gjør hver dag her inne. Visste ikke engang at det ikke var lov. Og AnewZ, Hinter du til at jeg bruker narkotika? De jeansene er forsåvidt noe av det verste jeg har sett. Endret 13. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så det drøyeste av Ed Hardy her om dagen, setetrekk til bil! Fikk dessverre ikke tatt bilde, hadde litt dårlig tid. De lager tydeligvis alt i Ed Hardy nå om dagen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Så det drøyeste av Ed Hardy her om dagen, setetrekk til bil! Fikk dessverre ikke tatt bilde, hadde litt dårlig tid. De lager tydeligvis alt i Ed Hardy nå om dagen. Første bildet på google gir; Bare en absolutt douche kan finne på å TA i noe slikt. Endret 13. oktober 2010 av dicktator 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Se der ja, var noe lignende jeg så og det var fælt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg var en tur i USA, og fy-tti-gri-sen så mye grusomt man så der. Vet ikke helt om dere fatter hvor mye ille jeg så. Ord kan ikke beskrive det. Endret 13. oktober 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så det drøyeste av Ed Hardy her om dagen, setetrekk til bil! Fikk dessverre ikke tatt bilde, hadde litt dårlig tid. De lager tydeligvis alt i Ed Hardy nå om dagen. Ed Hardy tjener sikkert rått på produktene sine også. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 I dag så jeg: Hvit edhardy-caps, kombinert med blå onepiece med en slags hvit boblevest over! Pleier vanligvis være flink på å ta bilder av sånne antrekk, men dessverre tenkte jeg ikke på det . Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 liker ikke onepiece. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 I går så jeg boblejakke kombinert med, wait for it... 7 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Turkise vans slip ons Stygg og baggy Evisu bukse med 3 strikker på hvert ben Masse smykker. Blant annet noe jalla Jesu-kors med diamanter Lilla hår og caps. Og på toppen av dette. En peacoat. Dette er da en skoleelev. 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fytti satan, har aldri ledd så mye før :!: vet at det er runway, og at det ikke brukes på ekte. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ah, har en type på skolen som alltid går med OnePiece eller hel, grå joggedress... Gjerne switche mellom de to annenhver uke... Herlig... Uhm, ja. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Måtte bare ta et bilde. Fatter og begriper ikke disse "snowboarderne" som absolutt skal gå i gensere som rekker dem til ankelen hvor det står "MIXTAPE!!!!!" - det er faktisk så stygt at jeg bare begynner å le når jeg ser det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå