Jonas. Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hogan-sko er helt fryktelige, føler jeg ser dem overalt i utlandet... Endret 9. oktober 2010 av Jonas. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Reklamen ser ut til å komme fra 1995, og skoene var jævlige. Kjøper folk virkelig slike? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 What? Det har jeg aldri sett før faktisk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hogan-sko er helt fryktelige, føler jeg ser dem overalt i utlandet... Seriøst, ALLE hadde de skoene i Roma. Så dem overalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Man skulle tro at Italienere har bedre stil enn det gitt. Endret 9. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Folk gikk med dem til dress ffs :/ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Personlig syns jeg det ser kult ut med den øverste strappen åpen, og siden man så og si aldri ser noen med double monks her i landet, og enda sjeldnere noen med double monks med den øverste strappen åpen, bekymrer jeg meg ikke så veldig for at noen skal syns det blir for vanlig med det første. Edit: For ikke å snakke om at de da kan brukes som slip-ons, og det er jo deilig å slippe å bøye seg ned så veldig lenge når man tar på seg sko Var strengt tatt rettet mot trendene jeg føler er på en del fora og blogger, at nesten alt av klesplagg og sko skal helst være litt ukneppet og løst. Holder man seg unna converce og dc shoes i norge er vell man uansett rimelig sikker på at det ikke blir sett på som for vanlig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Folk gikk med dem til dress ffs :/ Såg ingen jeg når jeg var i Roma, dette var dog i februar - så har vel kanskje noe å si. De fleste over 20 gikk i pensko, var ikke mange sneakers jeg såg hvertfall. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 International Suit up day eventen på Facebook har utrolig mange latterlige bilder av forskjellige folk i dress. Jeg så en med hvit dress og poppet krage.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) jeg så dette Endret 10. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg så dette Og dette Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) . Endret 10. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Pimpa han duden på linken din da dicktator Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Folk gikk med dem til dress ffs :/ Såg ingen jeg når jeg var i Roma, dette var dog i februar - så har vel kanskje noe å si. De fleste over 20 gikk i pensko, var ikke mange sneakers jeg såg hvertfall. Jeg overdriver ikke når jeg sier at 1 av 20 gikk med sånne sko. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva faen skjer med verden? Det var drøyt stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå