Rata101 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tardness incarnate. Denne fyren får jo Kiki Sørum til å framstå som en nobelkandidat (ja, jeg vet at hun er død). Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Var en diskusjon for litt siden angående røde bukser og dårlige assosiasjoner. Her er hvorfor. Ferskt fra facebook. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 HÆEEEERRRREGUD!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 k33gt! Chillæz med Uggs og Guuuz, eller hva? Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stemmer mann leth schmø å steke med antrekket der hver dag! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg føler meg truffet Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Det der så helt grusomt ut. Kjipt at folk har så dårlig inntrykk av røde bukser. Jeg liker å kombinere det med en navy blazer, da ser jeg fin ut e:rar setning Endret 8. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du får legge ut et bilde i bildetråden, så kanskje oppfattningen min av røde bukser endres. Jeg har folk som jeg linket ovenfor innbrendt på hornhinnen. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes han her utfører det fint Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg synes nå det hadde sett bedre ut med en annen farge uansett + at de godt kunne vært litt mindre slimfit (og da sikkert non få cm lengre) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Røde bukser/blazere/jakker blir for skrikende for min smak. De fargerike (gul, lilla, lys grønn osv) klærne jeg har er som regel de jeg bruker minst, og angrer mest på ha kjøpt. Endret 8. oktober 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det handler jo om å finne balanse i antrekket. Jeg synes på ingen måte at en rød jakke eller blazer(eller bukse) blir skrikende om resten av antrekket er i mer nøytrale farger. Karen det var postet bilde av ovenfor er ett glimrende eksempel på akkurat det punktet i mine øyne.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Problemet med kællen ovenfor her er nå hvertfall ikke buksene, det er heller at han ikke har lært hvordan han tar på seg skoene. Begynner å bli smålei av å se double monks med øverste strap løs. Men foruten det et kledelig antrekk, men er ikke helt sikker på rød-fargen, men kan ha noe med lyset å gjøre. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes det er finere på double monks at øverste strapen åpen, på samme måte som nederste knappen på en cardigan er åpen. Det er nå min mening, hva som er kotymen aner jeg ingenting om. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Personlig syns jeg det ser kult ut med den øverste strappen åpen, og siden man så og si aldri ser noen med double monks her i landet, og enda sjeldnere noen med double monks med den øverste strappen åpen, bekymrer jeg meg ikke så veldig for at noen skal syns det blir for vanlig med det første. Edit: For ikke å snakke om at de da kan brukes som slip-ons, og det er jo deilig å slippe å bøye seg ned så veldig lenge når man tar på seg sko Endret 8. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg mener iallefall at han kunne brukt en litt større bukse, for det der så ikke noe bra ut mellom liv og ankler. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg mener iallefall at han kunne brukt en litt større bukse, for det der så ikke noe bra ut mellom liv og ankler. Enig. Litt for tighte for min smak.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hele looken til fyren skriker veslevoksen ungdomsspolitiker. Passer således ganske bra inn i denne tråden. 5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg tenkte ikke akkurat politiker, men mange unge gutter rundt 16-17 år som har denne stilen, ser ikke i nærheten like bra ut som en kar på 25-30. Men så gjelder vel det kanskje de fleste stiler. Men faren for å se veslevoksen ut er vel større med "preppy" stil. Endret 9. oktober 2010 av McBitch 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Imo burde man vente med å gå med blazer til hverdags hvertfall til man er over 20 (eller i det minste ser sånn ut), og han karen på bildet ser ut som om han er 13. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå