Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med kællen ovenfor her er nå hvertfall ikke buksene, det er heller at han ikke har lært hvordan han tar på seg skoene. Begynner å bli smålei av å se double monks med øverste strap løs.

 

Men foruten det et kledelig antrekk, men er ikke helt sikker på rød-fargen, men kan ha noe med lyset å gjøre.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det ser kult ut med den øverste strappen åpen, og siden man så og si aldri ser noen med double monks her i landet, og enda sjeldnere noen med double monks med den øverste strappen åpen, bekymrer jeg meg ikke så veldig for at noen skal syns det blir for vanlig med det første.

 

Edit: For ikke å snakke om at de da kan brukes som slip-ons, og det er jo deilig å slippe å bøye seg ned så veldig lenge når man tar på seg sko :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke akkurat politiker, men mange unge gutter rundt 16-17 år som har denne stilen, ser ikke i nærheten like bra ut som en kar på 25-30. Men så gjelder vel det kanskje de fleste stiler. Men faren for å se veslevoksen ut er vel større med "preppy" stil.

Endret av McBitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...