Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

 

*BILDE*

 

Heidu.

 

Hvorfor poste bilde av en 13-14 år gammel gutt? Blir det samme som å gå til en tilfeldig ungdomsskole og ta bilde av elever for så å si de har en dårlig stil. Finn noen som faktisk har en klesstil, ikke bare unggutter som tar på seg noe.

 

De fleste klarer å ha på seg et slips selv om de er 14? Og man kan faktisk fikse håret sitt også. Ikke lek gode samaritaner og bruk alderskortet nå, for de fleste her inne er verre enn meg når det kommer til å kommentere klærne til folk.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Bildene vi poster finner vi som oftest på "mote-blogger" (eller så sensurerer vi ansiktet). Med andre ord er det mennesker som gjerne vil ha oppmerksomhet for hva de går med.

 

Jeg har også blitt postet i denne tråden, uten at det plager meg nevneverdig. Jeg er selvsagt klar over at bilder jeg legger ut på nett kan bli gjort narr av.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Bruker ofte brett på bukser da jeg mener det ofte ser bedre ut og/eller pga buksa er for lang. Strikk er noe jeg tar meg i å bruke når jeg bruker høye Supra sko og buksene ikke er slim nok. Ser mye bedre ut det en å "stappe buksa" ned, eller ha den over.

 

Hva med å bruke passelige bukser, og unngå høye Supra-sko hvis du ikke har slim nok bukse å bruke til?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...