Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så lenge man holder seg til hvordan plaggene personen har på seg ser ut, og ikke hvordan personen generelt ser ut - eller hva h*n spiste til middag så synes jeg det er greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) *BILDE* Heidu. Hvorfor poste bilde av en 13-14 år gammel gutt? Blir det samme som å gå til en tilfeldig ungdomsskole og ta bilde av elever for så å si de har en dårlig stil. Finn noen som faktisk har en klesstil, ikke bare unggutter som tar på seg noe. De fleste klarer å ha på seg et slips selv om de er 14? Og man kan faktisk fikse håret sitt også. Ikke lek gode samaritaner og bruk alderskortet nå, for de fleste her inne er verre enn meg når det kommer til å kommentere klærne til folk. Endret 6. oktober 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Synes også det er smålig å kommentere 13-14 år gamle gutters stil, altså. Det er mye verre med 16 år gamle gutter som prøver! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Å lolle av hvordan unger kler seg sier langt mer om dere enn om ungene. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå vet faktisk ikke dere hvor gammel den gutten er, jeg sjekket facebook'en hans nå, og der står det at han er født i 94. Grin meg en elv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 1. vgs ja. Men nå spørs det jo hvor gammelt det bilde er Lenke til kommentar
varus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det ikke litt umoralsk å "henge" ut ukjente folk på denne måten? Virker som om moderatorene på dette forumet reagerer på den minste lille ting, mens dette er greit? 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Bildene vi poster finner vi som oftest på "mote-blogger" (eller så sensurerer vi ansiktet). Med andre ord er det mennesker som gjerne vil ha oppmerksomhet for hva de går med. Jeg har også blitt postet i denne tråden, uten at det plager meg nevneverdig. Jeg er selvsagt klar over at bilder jeg legger ut på nett kan bli gjort narr av. Endret 7. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Kunne sett greit ut, men Endret 7. oktober 2010 av Josh Homme 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mindre sjerf, byttet bukse og droppet bumsevantene så hadde det sett mye bedre ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Når man bretter opp chinos på denne måten. Kunne like gjerne brukt strik rundt bena. Begge deler ser like dumt ut. Vet at det er mange som gjør det, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kan forstå det hvis det er sommer og sol. Men når det er så kaldt at man bruker noe som ser ut som ullsokker på bildet. Så ser jeg ærlig talt ikke vitsen. Skal også sies at jeg ikke likte skoene fra den vinkelen heller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kunne sett greit ut, men Bare bytt bukser og jeg kunne godt ha gått i det egentlig. Men sykt å kombinere med joggebukse sånn som det Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tror jeg skal etablere en universal regel her. Som jeg vet hauger av fjortisser og skatere på dette forumet vil være uenige i. Men alt som heter hvite gummisåler er SHTØKKT. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Klær med synlige logoer er generelt sett lite tiltalende. 6 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Når man bretter opp chinos på denne måten. Kunne like gjerne brukt strik rundt bena. Begge deler ser like dumt ut. Vet at det er mange som gjør det, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor. Enig. Enda verre blir det hvis man i tillegg er barbeint i skoa. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er ingen stor fan av sokker, så jeg går mye barbent i skoene om været tillatte det. Og er det varmt får buksen fort en brett eller to/blir rullet opp. Men går aldri med strikk! Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bruker ofte brett på bukser da jeg mener det ofte ser bedre ut og/eller pga buksa er for lang. Strikk er noe jeg tar meg i å bruke når jeg bruker høye Supra sko og buksene ikke er slim nok. Ser mye bedre ut det en å "stappe buksa" ned, eller ha den over. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bruker ofte brett på bukser da jeg mener det ofte ser bedre ut og/eller pga buksa er for lang. Strikk er noe jeg tar meg i å bruke når jeg bruker høye Supra sko og buksene ikke er slim nok. Ser mye bedre ut det en å "stappe buksa" ned, eller ha den over. Hva med å bruke passelige bukser, og unngå høye Supra-sko hvis du ikke har slim nok bukse å bruke til? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå