Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

*BILDE*

 

Heidu.

 

Hvorfor poste bilde av en 13-14 år gammel gutt? Blir det samme som å gå til en tilfeldig ungdomsskole og ta bilde av elever for så å si de har en dårlig stil. Finn noen som faktisk har en klesstil, ikke bare unggutter som tar på seg noe.

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar

Spørs vel om ikke egentlig hele denne tråden er håret over streken egentlig? Greit nok, jeg skjønner at det ikke er ondsinnethet som er motivet her, og jeg kan også more meg over klesstiler jeg ikke finner tiltalende, men blir ikke en helt egen tråd dedikert til det litt i overkant negativt? Jeg registrerer også at denne tråden har 6 ganger så mange innlegg som tråden om stiler man liker – ville det ikke vært bedre å fokusere på det positive?

 

Bare en liten tanke fra sidelinjen her.

Lenke til kommentar

Det er en naturlig ting at det er fler poster her enn i "hva _liker_ du å se"-tråden. Dette fordi mennesker generelt føler seg bedre dersom de har noe å peke på mens de ler.

 

Det er dog ikke målet her. Bare indirekte. For min del iallefall.

 

For å forklare påstanden min over, kan jeg komme med et eksempel.

 

La oss si du kan dele antall stiler inn i nummer. Hvis det da er 100 forskjellige stiler. Du har én av de. Denne synes du naturligvis er pen. Så har du kanskje 10 andre som ligger nære din stil, som du synes er ganske fint. Og kanskje 10 til, som du synes er akseptabelt.

 

De siste 70, vil være stiler du ikke liker. Derfor en større andel du ikke liker, enn hva du liker. Smiple math.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...