Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg så en dude i dag med Hunter-støvler. Ikke helt min stil (let the flaming begin). Skulle gjerne hatt et godt par med støvler som ikke ser superbillige ut jeg, spesielt når det regner som verst. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er jo ingen som kan påstå at Hunterstøvler er pent, men gummistøvler er jævlig praktisk i visse tilfeller... Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har selv et par gummistøvler, ikke hunter da. Men fy søren så gode de er å ha når det regner på det verste ute enkelte dager driter man(les: jeg) i hvordan man ser ut, hvis man kan få ekstra komfort. Våte bein er noe dritt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synes det ser langt bedre ut på jenter, og jeg forbinder de med jenter. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Enig. Støvlene ser ikke spesielt feminine ut, men forbinder hele Hunter oppstyret med jenter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hunterstøvler er jo ikke pene, men ser mye bedre ut enn de blå, vanlige støvlene man får kjøpt overalt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hunterstøvler er jo ikke pene, men ser mye bedre ut enn de blå, vanlige støvlene man får kjøpt overalt. Meget mulig det, men liker det fortsatt ikke på gutter. Uggs er jo en god del verre, ser ikke pent ut på noen, men ser hvertfall jævlig ut på gutter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det regner som faen, man vil ikke bli våt på beina, men man må nok tråkke i noen dammer - hva kjøper man? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Boots i skinn. Hvis det ikke er en regnstorm uten like. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Faktisk enig med thrice. Er hvertfall hva jeg ville gjort. Hva andre gjør bryr jeg meg jo ikke om. Legger selvfølgelig merke til ting jeg liker og ikke liker hos andre, men folk går i det de vil. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skal dog nevnes at jeg har noen støvler fra Viking e.l. som ser dagens lys annenhvert år eller så hvis det er riktig ille. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Man impregnerer Arlingtonsene sine Regna her om dagen, og de var vanntette. Awesome Endret 5. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er sjelden det regner så mye at man ikke kan gå tørrskodd med skinnstøvler -- og jeg er fra Stavanger, og her regner det en god del. Jeg pleier alltid å bruke vanlige impregnerte marsjstøvler når jeg går i fjellet osv, og det fungerer som faen. Ellers har jeg grønne Viking-støvler, som ser dagens lys når jeg er å fisker og trenger å vasse litt. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har posta et bilde av han her før med et annet kostyme. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg så en dude i dag med Hunter-støvler. Ikke helt min stil (let the flaming begin). Ser ikke problemet med hunter-støvler på gutter. Hvorfor skal ikke vi få gå med støvler? Dessuten er Hunter jaktstøvler for menn! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg så en dude i dag med Hunter-støvler. Ikke helt min stil (let the flaming begin). Ser ikke problemet med hunter-støvler på gutter. Hvorfor skal ikke vi få gå med støvler? Dessuten er Hunter jaktstøvler for menn! Jeg synes det tradisjonelle gamle jaktutstyret er vakrere Du finner ikke noe penere enn dette her. Men skjønner at Hunters kan være praktiske til jakt... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg så en dude i dag med Hunter-støvler. Ikke helt min stil (let the flaming begin). Ser ikke problemet med hunter-støvler på gutter. Hvorfor skal ikke vi få gå med støvler? Dessuten er Hunter jaktstøvler for menn! Fordi jeg synes ikke det ser bra ut. Men selvfølgelige skal gutter få gå med det, jeg bryr meg ikke om andre går med det, men jeg kommer aldri til å gjøre det. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Får man ikke heftige gnagsår av støvler? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor skulle man fått det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå