AnewZ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 En kompis av meg har alt dratt frem bobblejakken Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da håper jeg dere bor langt nord. For ellers må det være et stress uten like å kle seg når vinteren kommer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mange på BI som har dratt frem Goosene sine. Parajumpers er forsåvidt greit, siden den egentlig er ganske kald i forhold til Goose. Selv har jeg dratt frem Hunter støvlene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Drøy, har knapt nok brukt sjerf i høst. Men alle er vell forskjellig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er et par på skolen min også som har dratt frem goose jakkene Jeg bor i Stavanger, så er ganske sykt. Var 14+ idag liksom Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I Stavanger blåser det jævlig da, har allerede dratt frem losjakke. Skkikkelig boblejakke bruker jeg kun når jeg er på tur i fjellet om vinteren. Ellers, så fikk jeg øye på en jente med khakifarget trench, støvletter og slik baggy grå joggebukse. Ellers var både trenchen, støvlettene og jenta pene nok, men vet ikke hva slags fashion statement hun prøvde seg på med den joggebuksa. Pent var det ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tok du ikke hintet Jude? Alt blir så mye lettere tilgjengelig Lenke til kommentar
varus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I Stavanger blåser det jævlig da, har allerede dratt frem losjakke. Skkikkelig boblejakke bruker jeg kun når jeg er på tur i fjellet om vinteren. Ellers, så fikk jeg øye på en jente med khakifarget trench, støvletter og slik baggy grå joggebukse. Ellers var både trenchen, støvlettene og jenta pene nok, men vet ikke hva slags fashion statement hun prøvde seg på med den joggebuksa. Pent var det ikke. Har spurt i en annen tråd men gjør det her. Er samsøe losjakka noe varm? Har du tenkt å bruke den i vinter? Sitter og vurderer hvilken peacoat jeg skal kjøpe, begynner å bli kaldt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spørs hvor du bor, og hvordan kroppen din er. Jeg fryser med en gang gradestokken er rundt 0 grader. Og da er ullfrakk, losjakker for kalde for meg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er LAN, så en slik "klesstil" overrasker meg ikke Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg synes strikker på buksene ser bare helt idiotisk ut. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Tråden stenges for opprydding. Da prøver vi på nytt. Neste gang tråden fylles med offtopic (bortimot 30 innlegg forsvant) vil den stenges i 24 timer. Endret 4. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Synes det ikke er så verst utenom sløyfen og det forferdelige skjerfet. Velger å ikke sensurere det sa han la det ut på nettet selv. Synes det er litt festlig å se originalbildet. Da han har photoshoppet det, og lagt ut med annen bakgrunn på facebook. Gutten prøver virkelig for hardt. Noe som resulterer i at han failer hardt. Dessuten er det langt fra pent. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Drøy, har knapt nok brukt sjerf i høst. Men alle er vell forskjellig. Jeg vet ikke hvor du bor, men hvor jeg bor er gradene nesten nede i minus om dagen. At folk drar fram det de har av jakker skjønner jeg på en måte. Har selv dratt fram losjakka Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg fant fram goosen fra loftet da jeg skulle gå tur med hunden klokken halv 7 om morgenen i morgenkåpen Men ellers fungerer oilskinjakken min utmerket, med litt innslag av quiltede jakker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bor i Bodø, har vært usedvanlighet varmt de siste dagene med tempraturer opp i mot 14 grader. Har riktignok sett noen 14-15 åringer med bobblejakke, men det får heller være opp til dem. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bor i Bodø, har vært usedvanlighet varmt de siste dagene med tempraturer opp i mot 14 grader. Har riktignok sett noen 14-15 åringer med bobblejakke, men det får heller være opp til dem. Og UGGS. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eventuelt hvite/røde Henry Lloyd seilerjakker med signalgul hette. Gotta love it. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg så en dude i dag med Hunter-støvler. Ikke helt min stil (let the flaming begin). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå