Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Stavanger blåser det jævlig da, har allerede dratt frem losjakke. Skkikkelig boblejakke bruker jeg kun når jeg er på tur i fjellet om vinteren. :p

 

Ellers, så fikk jeg øye på en jente med khakifarget trench, støvletter og slik baggy grå joggebukse. Ellers var både trenchen, støvlettene og jenta pene nok, men vet ikke hva slags fashion statement hun prøvde seg på med den joggebuksa. Pent var det ikke.

Lenke til kommentar

I Stavanger blåser det jævlig da, har allerede dratt frem losjakke. Skkikkelig boblejakke bruker jeg kun når jeg er på tur i fjellet om vinteren. :p

 

Ellers, så fikk jeg øye på en jente med khakifarget trench, støvletter og slik baggy grå joggebukse. Ellers var både trenchen, støvlettene og jenta pene nok, men vet ikke hva slags fashion statement hun prøvde seg på med den joggebuksa. Pent var det ikke.

Har spurt i en annen tråd men gjør det her. Er samsøe losjakka noe varm? Har du tenkt å bruke den i vinter? Sitter og vurderer hvilken peacoat jeg skal kjøpe, begynner å bli kaldt.

Lenke til kommentar

Synes det ikke er så verst utenom sløyfen og det forferdelige skjerfet.

 

post-160412-1286206592,0852_thumb.jpg

 

Velger å ikke sensurere det sa han la det ut på nettet selv.

Synes det er litt festlig å se originalbildet. Da han har photoshoppet det, og lagt ut med annen bakgrunn på facebook.

 

Gutten prøver virkelig for hardt. Noe som resulterer i at han failer hardt.

 

post-93392-1286225239,1943_thumb.jpg

 

Dessuten er det langt fra pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...