Schjellin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 For å være topic, så liker jeg ikke emoer. Og slike folk som har så kjedelig stil. Ikke voks i håret, tråkka buksa si i stykker. Begge ser helt fjernt ut. Edit: Den kjedelige stilen er vell egentlig en mer nerdestil ? Ja, og gutta går gjerne med fjellsko.. ÅRET rundt. Ja, og tråkker på buksa si. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Folk som går med joggesko ser ikke bra ut. Da er det første jeg tenker "Neeeeeeeeeeeerd!" Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Folk som går med joggesko ser ikke bra ut. Da er det første jeg tenker "Neeeeeeeeeeeerd!" Slenger meg på denne, ihvertfall hvis man plusser man på null hårprodukter Endret 7. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Null hårprodukter er da lov hvis man har kort nok hår. Ser bare ufattelig teit ut med folk som har under 1 cm hår fullt av voks. Lenke til kommentar
floww Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 gsus ja, joggesko utenfor aktiviteter "misliker" ingen spesielle stiler, syns tvertimot at det er greit at folk har forskjellige stiler. hadde vært kjedelig om alle gikk kledd likt. synes personlig det er interessant å se hvordan forskjellige folk går kledd. dessuten så forstår jeg ikke at folk blir så opphisset over andres stiler, siden de kler seg så stygt gjør de bare sånn at du ser enda bedre ut det må være litt kontraster ikkesant? det _må_ være folk som kler seg "stygt" for at du skal bli lagt merke til for å kle deg pent Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Null hårprodukter er da lov hvis man har kort nok hår. Ser bare ufattelig teit ut med folk som har under 1 cm hår fullt av voks. Hva om man har langt hår? Voks ser ufattelig rart ut i skulderlangt hår Syns det er helt greit med trkka bukse, jeg. Mer nerdy med brett Men så er vel jeg nesten raddis i forhold til andre her, da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Syns det er helt greit med trkka bukse, jeg. Mer nerdy med brett Så går heller ikke folk flest rundt med brett. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Liker ikke den norrøne vikingstilen der menn ikke klipper håret eller barberer seg. Bortsett fra skinnene. Så har de langt hår og langt geiteskjegg. Ser IKKE tøfft ut ! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hvem sine skinn er det man ikke barberer? Syns vikingstilen er tøff, jeg! Men har litt med hvem som bruker den.. Ok, enkelte i det bildet kler ikke stilen Endret 8. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Harde saker det der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg liker ikke å se sægging. Jenter med en slapp bukse helt nedpå ræva og Bjørn Borg-bokser er ikke akkurat noe vakkert syn. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 *dra på seg boksa* Men så er jeg gutt da Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvem sine skinn er det man ikke barberer? Syns vikingstilen er tøff, jeg! Men har litt med hvem som bruker den.. Ok, enkelte i det bildet kler ikke stilen BONDEALARM! Oink oink oink De ser bare etter en grunn til å bruke klær som antyder skjørt. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bondealarm? Tja, kanskje rett det. Jeg liker bonderomantisering. Tror ikke dette er rette delforum for å finne likesinnede En tunika antyder vel ikke mer skjørt enn en basketskjorte. Og tunika er ganske kult! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg liker ikke å se sægging. Jenter med en slapp bukse helt nedpå ræva og Bjørn Borg-bokser er ikke akkurat noe vakkert syn. Snakker nå om gutter, og sægging er mye bedre en gæssing Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg liker ikke å se sægging. Jenter med en slapp bukse helt nedpå ræva og Bjørn Borg-bokser er ikke akkurat noe vakkert syn. Snakker nå om gutter, og sægging er mye bedre en gæssing Enig, gutter kan sægge (ikke alt for mye da), men jenter burde ikke sægge. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er så sinnsyk stykt når man ser hud mellom bokserkanten og buksa Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er så sinnsyk stykt når man ser hud mellom bokserkanten og buksa :!: Det er så morsomt når man ser såkaldte "gangstere" sægge så mye Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er så sinnsyk stykt når man ser hud mellom bokserkanten og buksa :!: Det er så morsomt når man ser såkaldte "gangstere" sægge så mye Skjønner ikke hvorfor ikke buksa detter av når de har den så langt nede Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er så sinnsyk stykt når man ser hud mellom bokserkanten og buksa :!: Det er så morsomt når man ser såkaldte "gangstere" sægge så mye Skjønner ikke hvorfor ikke buksa detter av når de har den så langt nede Ikke jeg heller! De har sikkert stramma beltet helt sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå