Mchansern Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Her i Bærum passerer jeg 20stk med det til jobben. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Synes det er helt greit å gå med om det regner ute. Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg er så sinnsykt lei seilerjakkene alle går med. Det er tydeligvis gått ut memo til alle fjortissjentene i Bergen om at dette er the shit. Og det har det jo vært i årevis nå. De bruker det til alt, tror det eneste jeg ikke har sett det kombinert med er kjole. Og det er sikkert fordi jeg ikke har hatt øynene mine med meg. Er det slik i resten av landet og? Det er jo egentlig et helt greit plagg, men det er blitt voldtatt til de grader. Jeg har desverre sett det kombinert med kjole, på juleballet.. Jeg kan se om jeg finner bilder. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Synes det er morsomt med folk som traver rundt i seilerjakke her hvor jeg bor, midt i innladet med nærmeste kystlinje et godt stykke unna Ikke så veldig mange av dem som seiler akkurat. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Akk, de hersens Cubus-seilejakkene altså. Her hvor jeg bor har jeg ikke sett dem før i år, ligger nok litt etter vi da skjønner jeg! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg aksepterer at de som bor ved kysten kan bruke denne type jakke, eller de som eier båt kan bruke denne på en regnværsdag. Jeg ser at med en gang gradestokken krymper ned mot 5 grader tar fjortisjentene ut de digre boblejakkene som huser tre-fire normale ungdommer. Bruksområdet for denne type jakke til 10 000 er vel ku ekspedisjoner opp Mount Everest eller en dag hvor gradestokken krymper ned mot 20 blå? Endret 28. september 2010 av Paisley 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Ikke vet jeg, men spesielt flatterende er det ikke. Legger jo opp til god sjekketriks da. "Høhø, er vel plass til en til i den jakken der?" MÅ jo bare være en skusess. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er så sinnsykt lei seilerjakkene alle går med. Det er tydeligvis gått ut memo til alle fjortissjentene i Bergen om at dette er the shit. Og det har det jo vært i årevis nå. De bruker det til alt, tror det eneste jeg ikke har sett det kombinert med er kjole. Og det er sikkert fordi jeg ikke har hatt øynene mine med meg. Er det slik i resten av landet og? Det er jo egentlig et helt greit plagg, men det er blitt voldtatt til de grader. Så og si alle hadde det her i fjor. Heldigvis er det mange som har droppet det i år. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 For min del er jeg lei av den tradisjonelle "vestkant pappagutt" stilen. Dvs mennesker som prøver å vise at de har mye penger, og ikke nødvendigvis motesans. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Eller kle seg som pappagutter, og si "stek, stek" hele tiden. Liker ikke helt den stilen, spesielt når de later som om de er rike. Endret 29. september 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 For min del er jeg lei av den tradisjonelle "vestkant pappagutt" stilen. Dvs mennesker som prøver å vise at de har mye penger, og ikke nødvendigvis motesans. Det er en kjent sak at mange har mer penger enn vett. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 masse syk stil rundtomkring hahahahaha!! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg er så sinnsykt lei seilerjakkene alle går med. Det er tydeligvis gått ut memo til alle fjortissjentene i Bergen om at dette er the shit. Og det har det jo vært i årevis nå. De bruker det til alt, tror det eneste jeg ikke har sett det kombinert med er kjole. Og det er sikkert fordi jeg ikke har hatt øynene mine med meg. Er det slik i resten av landet og? Det er jo egentlig et helt greit plagg, men det er blitt voldtatt til de grader. Ja, det er slik andre steder i landet også. Som jeg sa i en annen tråd; Seiljakker er til en viss grad godkjent om sommeren når du befinner deg på hytta ved sjøen eller når man er i båt, men ikke andre plasser på andre tider av året. Hva er så ufattelig kult med seiljakker egentlig og hvorfor bruker folk det i byen, selv på høsten, er det for å symbolisere at man har et landsted ved sjøen eller at man ferierer i en fancy yacht? Eller kle seg som pappagutter, og si "stek, stek" hele tiden. Liker ikke helt den stilen, spesielt når de later som om de er rike. Jeg har heller aldri helt skjønt den stilen. Det er den jævla sleiken bak ørene og den småkvalme brunfargen, samt den noe arrogante talemåten som gjerne medfølger de som går slik. De som bare later er jo ikke annet enn tragiske. Blir litt som "JW" i Snabba Cash. Endret 29. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hvorfor går folk med peacoats? Er det fordi de vil symbolisere sin tilhørighet til marinen? (Vel, i tilfelle tilhører i hvert fall jeg offiserstanden. ) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har pea coat jeg også, så da må jeg vel si at vi befinner oss i samme båt. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 De som bare later er jo ikke annet enn tragiske. Blir litt som "JW" i Snabba Cash. Wait, JW var jo den kuleste karakteren i boka! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Ikke vet jeg, men spesielt flatterende er det ikke. Legger jo opp til god sjekketriks da. "Høhø, er vel plass til en til i den jakken der?" MÅ jo bare være en skusess. Haha, fikk nesten den på lørdag. Satt ute å pratet med en dame og hun tilbø meg plass i jakken hennes, det var dog ikke noe seiljakke da, men en boblejakke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Var boblejakke jeg snakket om og. Den typen som gjør det umulig å se på kroppen om dama på innsiden veier 55 eller 155 kilo. Koselig å invitere noen inn i jakken da. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Enda koseligere hvis man tar imot invitasjonen og så finner ut at dama på innsiden faktisk veier 155 kilo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hadde sett denne damen uten jakke tidligere på kvelden så det var heldigvis ikke tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå