C1ph3r Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Den kan jeg ver enig i XD Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dress-jakke, joggebukse, og en gul tskjorte <3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har dere ikke lukkerlyd på mobilkameraene? Jeg har ikke fått skrudd av lyden på de 4 siste mobilene jeg har brukt. Ellers hadde jeg hatt masse snadder også, bor trossalt i Lillestrøm. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kjøp deg en iPhone. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har fortsatt ikke hatt en mobil jeg ikke kan skru den av på. Hadde jeg bare kunnet dratt frem mobilen på jobb så hadde jeg fått masse godsaker. Så blandt annet en i dag i tightfit bukser, litt bretta opp og seilersko (brune) for så å ha hettegenser med hetta oppe og seilerjakke (den med noe knæsj farge på hetta som alle har) Buksa og skoa hadde absolutt sett bra ut hvis han hadde kombinert med en skjorte eller til og med en enkel t-skjorte på en sommerdag. Men nå var det derimot rundt 8 grader ute Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lol, jeg har gått rundt med pique og loafers uten sokker i dag, men det er bare fordi jeg skal til Roma, og ikke skal hjemom før jeg drar. Følte meg ganske spesiell Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, nevnte ikke at det var uten sokker, men det er vel kanskje ganske selvfølgelig med litt bretta bukse og seilersko Var det ikke litt småkaldt fkm? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nja, egentlig ikke. Blir sjelden kald, om det ikke er tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lol, jeg har gått rundt med pique og loafers uten sokker i dag, men det er bare fordi jeg skal til Roma, og ikke skal hjemom før jeg drar. Følte meg ganske spesiell Roma? Drar fra Gardermoen? Kanskje jeg møter deg ettersom jeg jobber der Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lol, nå tror jeg nesten jeg må skifte. Det hadde vært litt for kleint om noen kom bort til meg og sa "er du fkm fra diskusjon.no?" Da tror jeg samboeren min hadde ledd godt av meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nja, egentlig ikke. Blir sjelden kald, om det ikke er tidlig på morgenen. Du er maskin! Jeg kjørte chelseaboots, ullsokker, cashmere skjerf, skinnhansker, ullfrakk, lue, tee-skjorte-merino ull v-hals. Og jeg frøs! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sjekk når det går fly til Roma og hold utkikk, Mchansern! Du er maskin! Jeg kjørte chelseaboots, ullsokker, cashmere skjerf, skinnhansker, ullfrakk, lue, tee-skjorte-merino ull v-hals. Og jeg frøs! Det er en kjent sak at du er den største ispinnen på forumet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Haha. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig! Men har enda ikke dratt frem Goosene da. Syns det blir for tidlig, så piner meg med ullfrakkene, som ser bedre ut, men til gjengjeld er grisekalde! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Lol, det var jo 12-13 grader i dag. Pyse. Edit: Jeg har faktisk brukt goosen. Fant den fram fra loftet her om dagen da jeg måtte ut klokken 6.30 for å lufte hunden. Hadde bare på meg morgenkåpe under Endret 28. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hva får folk til å gå med vinterjakke og shorts? Ser jo helt ekstremt latterlig ut. Jeg gikk med peacoat og fotballshorts på mandag. Ned gata for å lufte hunden. Glad ingen så meg, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lol, det var jo 12-13 grader i dag. Pyse. Hadde forelesning kl 8. Så var rundt 3-4 grader her, når jeg reiste. Men ja, jeg er pyse Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du bor jo i Lillestrøm, også fryser du nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det er jo her det er kaldt. Oslo er jo varmt i forhold. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Da kan du kvalifiseres som en ispinne. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg er så sinnsykt lei seilerjakkene alle går med. Det er tydeligvis gått ut memo til alle fjortissjentene i Bergen om at dette er the shit. Og det har det jo vært i årevis nå. De bruker det til alt, tror det eneste jeg ikke har sett det kombinert med er kjole. Og det er sikkert fordi jeg ikke har hatt øynene mine med meg. Er det slik i resten av landet og? Det er jo egentlig et helt greit plagg, men det er blitt voldtatt til de grader. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå