nybb Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er i USA nå for tiden, som utvekslingsstudent, og må bare meddele at det er utrolig mye stygt her. Skolen jeg går på krever uniform, men ble med et par gutter hjem etter skolen, og de kledde seg horribelt. Har heller ikke sett noen pene herreantrekk siden jeg kom hit. Alle bruker Sebago Docksides på skolen tho Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du er i en liten by i Georgia da. Georgia = White trash inbreed redneck country 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har vært i USA 5 ganger, på forskjellige steder, og det er ikke bare i Georgia folk ikke kan kle seg. Folk kler seg generelt utrolig stygt overalt i USA, untatt kanskje noen av de største byene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 i USA handler folk klærne sine på Wal-Mart, trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 i USA handler folk klærne sine på Wal-Mart, trenger jeg å si mer? Voldsomt fordomsfull du var da. Wal-Mart selger klær ja, men det er ikke bare skit som du vil poengtere. De selger da klær på Obs og uten at det er nevneverdig dårlig. Ser ikke helt poenget ditt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ikke hat på oss fordi du ser ut som en boms herregud du er tragisk du. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skal kunne diskutere klær på et moteforum...Gjør du? PS: Du bør lese deg opp på "Mote og velvære for dummies" kanskje du plukker opp et par tips. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har lest den, men for meg er mote bare overfladisk tullball, synd for dere. Cheer's Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hepp! Les mine lepper! Flaming og personangrep tolereres ikke i vårt forum. Let it be that way.. I tillegg postes det OT og bilder som ikke har noe med tråden å gjøre, ergo ren spamming i tråden. Og husk en ting til, om jeg går i potetsekker så er det mitt personlig valg og sak. Mvh Admin ps. en hele haug av søppel fjernet. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 En jente på facebooken min linket nettopp hennes siste kjøp. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er må være noe av det merkeligste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Min første og eneste kommentar var... Whaaat? For et merksnodig klesplagg. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har sett jenter i slike "bukser" her i Kristiansand. Muslimske bukser i bibelbeltet ^^ =P Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 En jente på facebooken min linket nettopp hennes siste kjøp. Det er jo slik buksene fra humør ser ut, som om man har en klump med dritt mellom bena som man ikke vil at skal komme borti huden. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Jeg har lest den, men for meg er mote bare overfladisk tullball, synd for dere. Cheer's Da burde du vel komme deg ut fra motedelen raskt som faen, før du får drapstrusler EDIT: Du kan jo lære deg noe når du først er her da... Det heter cheers, ikke cheer's. Endret 25. september 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Må si Stormberg har lagt gullegget hva valget av vinterplagg angår; Liker særskilt snøkrystallene, fanger øyeblikkelig nysgjerrigheten. Piffer opp et ellers utrolig rått plagg. Synd at skoene ikke hadde slike lange nøster danglende etter, kunne ha blitt maks på terningen da. 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hva får folk til å gå med vinterjakke og shorts? Ser jo helt ekstremt latterlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå