Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikkje ka dere folk er så opphengt i spessielle klestiler egentlig som dei bilda som dere la ut på siste siden her så jeg ikkje noe galt i. spess den med dongribukse ei litt heavy metal t-skjorte er jo kult.Einaste stilen jeg hater å se er Gutter/jenter i knall rosa fra topp te tå og bling bling i øra ,men folk får går slik dei vill for meg så lenge dei holder kjeft om min stil holder jeg kjeft om andres stil og det burde dere wannabefjortiser her å gjer og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jaja, godt det er noen som er villige til å kle seg bra.

Jeg ser ikke helt hvorfor vi skulle holde kjeft om andre sin stil egentlig? Går det ikke an å diskutere mote nå liksom? Vi har en hel forumkategori dedikert til det.

 

Forøvrig synes Bla. ikke at dongribukse og en heavy metal t-skjorte ser bra ut for en femmer. Spesielt ikke med tanke på at du kan kle deg bedre for samme pris og oppnå samme komfort.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Skjønner ikkje ka dere folk er så opphengt i spessielle klestiler egentlig som dei bilda som dere la ut på siste siden her så jeg ikkje noe galt i. spess den med dongribukse ei litt heavy metal t-skjorte er jo kult.Einaste stilen jeg hater å se er Gutter/jenter i knall rosa fra topp te tå og bling bling i øra ,men folk får går slik dei vill for meg så lenge dei holder kjeft om min stil holder jeg kjeft om andres stil og det burde dere wannabefjortiser her å gjer og.

Det er helt greit å diskutere hva som ser bra ut (og ikke) på et moteforum. Dette er analogt med diskusjoner om hvilke biler som er dritt på bilfora, hvilke drinker som smaker piss på mat- og drikkefora eller hvor lite bra Windows er på et forum for macintosh …

 

Jeg kommenterer ikke folks klesstil på gaten, det tror jeg veldig få her inne gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å forstå bruken av begrepet "wannabe-fjortisser" her. :hmm: Det følger jo naturlig av ordet at det er snakk om folk som gjerne ønsker å være fjortisser, og prøver å være dette. Samtidig kritiserer man jo nettopp folk som kler seg som fjortisser i denne tråden. Jaja, kanskje noen bare slenger rundt seg med uttrykk de har lært seg skal være fornærmende uten å forstå betydningen, akkurat som noen ikke forstår hva de gjør feil (eller at de gjør noe feil i det hele tatt) når de kler seg opp som 50 cent og en Brooklyn-hore på byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...