Vowels Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Han har peacoat og. Og trenchcoat. Sist jeg telte hadde jeg 13 ytterjakker, 25 t-skjorter og 22 buttonup-skjorter. Og 11 skjerf. Too much. Man får aldri nok skjerf. De kan gjøre et relativt ok antrekk til å se awesome ut. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du har nok mer skjerf enn jan thomas Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) *flere dessuten er det greit å ha mange. Jeg har ni, og skulle med glede mangedoblet samlingen.. Endret 17. september 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Han har peacoat og. Og trenchcoat. Sist jeg telte hadde jeg 13 ytterjakker, 25 t-skjorter og 22 buttonup-skjorter. Og 11 skjerf. Too much. Man får aldri nok skjerf. De kan gjøre et relativt ok antrekk til å se awesome ut. Huff. Dette var illevarslende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=JglWZ-wC3Vk Goto 1.25... Need I say more? Endret 17. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er det skjorte, ed harry t-skjorte og dressjakke jeg ser? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Oi. T-skjorte utenpå en skjorte var ny for meg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Viktig å få fremheva det pheeete ed hardy designet vettu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 *film* Goto 1.25... Need I say more? Hun er jo supersøt da Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Digga hu ass. Kanskje ikke beste klesstilen tho.. Took a look in the mirror, say wazzup wazzup wazzup Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er det skjorte, ed harry t-skjorte og dressjakke jeg ser? Ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Haha, det må være noe av det værste jeg har sett på en god stund! Mest på grunn av at han sikkert tror han ser driiiiitfet ut. 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 www.superkul.no LOL Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 www.superkul.no LOL Det er jo superkult da, nå må du følge med! Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Skjønner ikkje ka dere folk er så opphengt i spessielle klestiler egentlig som dei bilda som dere la ut på siste siden her så jeg ikkje noe galt i. spess den med dongribukse ei litt heavy metal t-skjorte er jo kult.Einaste stilen jeg hater å se er Gutter/jenter i knall rosa fra topp te tå og bling bling i øra ,men folk får går slik dei vill for meg så lenge dei holder kjeft om min stil holder jeg kjeft om andres stil og det burde dere wannabefjortiser her å gjer og. 4 Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er da helt legitimt å diskutere hva som ser stygt ut på et moteforum? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jaja, godt det er noen som er villige til å kle seg bra. Jeg ser ikke helt hvorfor vi skulle holde kjeft om andre sin stil egentlig? Går det ikke an å diskutere mote nå liksom? Vi har en hel forumkategori dedikert til det. Forøvrig synes Bla. ikke at dongribukse og en heavy metal t-skjorte ser bra ut for en femmer. Spesielt ikke med tanke på at du kan kle deg bedre for samme pris og oppnå samme komfort. Endret 22. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Skjønner ikkje ka dere folk er så opphengt i spessielle klestiler egentlig som dei bilda som dere la ut på siste siden her så jeg ikkje noe galt i. spess den med dongribukse ei litt heavy metal t-skjorte er jo kult.Einaste stilen jeg hater å se er Gutter/jenter i knall rosa fra topp te tå og bling bling i øra ,men folk får går slik dei vill for meg så lenge dei holder kjeft om min stil holder jeg kjeft om andres stil og det burde dere wannabefjortiser her å gjer og. Det er helt greit å diskutere hva som ser bra ut (og ikke) på et moteforum. Dette er analogt med diskusjoner om hvilke biler som er dritt på bilfora, hvilke drinker som smaker piss på mat- og drikkefora eller hvor lite bra Windows er på et forum for macintosh … Jeg kommenterer ikke folks klesstil på gaten, det tror jeg veldig få her inne gjør. 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har problemer med å forstå bruken av begrepet "wannabe-fjortisser" her. Det følger jo naturlig av ordet at det er snakk om folk som gjerne ønsker å være fjortisser, og prøver å være dette. Samtidig kritiserer man jo nettopp folk som kler seg som fjortisser i denne tråden. Jaja, kanskje noen bare slenger rundt seg med uttrykk de har lært seg skal være fornærmende uten å forstå betydningen, akkurat som noen ikke forstår hva de gjør feil (eller at de gjør noe feil i det hele tatt) når de kler seg opp som 50 cent og en Brooklyn-hore på byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå