Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du tror det er "gammeldagse" bukseseler kommer vel antagelig av at de fleste bukser som selges med dresser i dag IKKE er ment å brukes med bukseseler. At folk likevel gjør det er bare et tegn på uvitenhet.

Nå som jeg vet at buksene mine ikke skal brukes med bukseseler, og jeg fortsetter å gjøre det, er det fortsatt ignoranse? Det er nemlig svært, svært få som synes det ikke er fint, og jeg får alltid komplimenter for stilen når jeg bruker bukseseler i et antrekk. Jeg ser ikke helt poenget med å henge seg opp i hva klær skal eller ikke skal gjøre, poenget er vel bare å se bra ut? Hvis 90% av jenter jeg møter digger det jeg går med, selv om det er feil, da er det ikke feil i mine øyne. Da er det den naturlige måten klær og mote utvikler seg på.

Lenke til kommentar

At du tror det er "gammeldagse" bukseseler kommer vel antagelig av at de fleste bukser som selges med dresser i dag IKKE er ment å brukes med bukseseler. At folk likevel gjør det er bare et tegn på uvitenhet.

Nå som jeg vet at buksene mine ikke skal brukes med bukseseler, og jeg fortsetter å gjøre det, er det fortsatt ignoranse? Det er nemlig svært, svært få som synes det ikke er fint, og jeg får alltid komplimenter for stilen når jeg bruker bukseseler i et antrekk. Jeg ser ikke helt poenget med å henge seg opp i hva klær skal eller ikke skal gjøre, poenget er vel bare å se bra ut? Hvis 90% av jenter jeg møter digger det jeg går med, selv om det er feil, da er det ikke feil i mine øyne. Da er det den naturlige måten klær og mote utvikler seg på.

Bortsett fra at det ikke ser bra ut da...

 

Hvis det er clips du bruker

Lenke til kommentar

At du tror det er "gammeldagse" bukseseler kommer vel antagelig av at de fleste bukser som selges med dresser i dag IKKE er ment å brukes med bukseseler. At folk likevel gjør det er bare et tegn på uvitenhet.

Nå som jeg vet at buksene mine ikke skal brukes med bukseseler, og jeg fortsetter å gjøre det, er det fortsatt ignoranse? Det er nemlig svært, svært få som synes det ikke er fint, og jeg får alltid komplimenter for stilen når jeg bruker bukseseler i et antrekk. Jeg ser ikke helt poenget med å henge seg opp i hva klær skal eller ikke skal gjøre, poenget er vel bare å se bra ut? Hvis 90% av jenter jeg møter digger det jeg går med, selv om det er feil, da er det ikke feil i mine øyne. Da er det den naturlige måten klær og mote utvikler seg på.

Bortsett fra at det ikke ser bra ut da...

 

Hvis det er clips du bruker

Vel, hvis 90% av jentene liker det mens du ikke liker det, så er det vel rimelig opplagt hvem man hører på.

Lenke til kommentar

At du tror det er "gammeldagse" bukseseler kommer vel antagelig av at de fleste bukser som selges med dresser i dag IKKE er ment å brukes med bukseseler. At folk likevel gjør det er bare et tegn på uvitenhet.

Nå som jeg vet at buksene mine ikke skal brukes med bukseseler, og jeg fortsetter å gjøre det, er det fortsatt ignoranse? Det er nemlig svært, svært få som synes det ikke er fint, og jeg får alltid komplimenter for stilen når jeg bruker bukseseler i et antrekk. Jeg ser ikke helt poenget med å henge seg opp i hva klær skal eller ikke skal gjøre, poenget er vel bare å se bra ut? Hvis 90% av jenter jeg møter digger det jeg går med, selv om det er feil, da er det ikke feil i mine øyne. Da er det den naturlige måten klær og mote utvikler seg på.

 

Det må du selvfølgelig gjøre som du vil med, men det er bare noe med det å gå med bukseseler på bukser som skal brukes med belte som ikke helt rimer i mitt hode. Det blir litt som å gå med slips til t-trøye.

 

Personlig mener jeg det blir litt dumt å vurdere et antrekk etter kvinners respons. Alle vet at de ikke kan en dritt om herreklær. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal gi komplett f, men jeg ville aldri latt en kvinne valgt ut et helt antrekk for meg (jeg har latt kjæresten min gjøre det ved visse anledninger, men da er det som regel noe jeg vil oppnå :p).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig mener jeg det blir litt dumt å vurdere et antrekk etter kvinners respons. Alle vet at de ikke kan en dritt om herreklær. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal gi komplett f, men jeg ville aldri latt en kvinne valgt ut et helt antrekk for meg (jeg har latt kjæresten min gjøre det ved visse anledninger, men da er det som regel noe jeg vil oppnå :p).

 

Hvem skal man heller vurdere ett antrekk etter? Bedre å kle seg sånn jentene liker enn å slavisk måtte følge alle "reglene" deres. Men det kan jo ha seg slik at du spiller på det andre laget også.

Lenke til kommentar

Det må du selvfølgelig gjøre som du vil med, men det er bare noe med det å gå med bukseseler på bukser som skal brukes med belte som ikke helt rimer i mitt hode. Det blir litt som å gå med slips til t-trøye.

 

Personlig mener jeg det blir litt dumt å vurdere et antrekk etter kvinners respons. Alle vet at de ikke kan en dritt om herreklær. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal gi komplett f, men jeg ville aldri latt en kvinne valgt ut et helt antrekk for meg (jeg har latt kjæresten min gjøre det ved visse anledninger, men da er det som regel noe jeg vil oppnå :p).

Her er problemet:

Jeg liker det.

Gutter flest liker det, evt har ikke et problem med det.

Jenter flest liker det, evt har ikke et problem med det.

 

De eneste som har noe imot det er noen få fashionazis som er glad i regler og egentlig synes at folk flest ikke kler seg skikkelig. Jeg liker preppy stil jeg også, men jeg liker også mye annet. Jeg vil uansett mye heller imponere 50%+ framfor å bli et stilikon for pique og båtsko-gjengen.

 

Og jeg eier pique OG båtsko. Men jeg eier også clips, flere palestinaskjerf, Hitler Jugend-skjorter, en pelskåpe, en lyserød bukse med hull i og en sjøkapteinhatt. Gøy med variasjon, helt ok at det er mislikt av enkelte gutter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

At du tror det er "gammeldagse" bukseseler kommer vel antagelig av at de fleste bukser som selges med dresser i dag IKKE er ment å brukes med bukseseler. At folk likevel gjør det er bare et tegn på uvitenhet.

Nå som jeg vet at buksene mine ikke skal brukes med bukseseler, og jeg fortsetter å gjøre det, er det fortsatt ignoranse? Det er nemlig svært, svært få som synes det ikke er fint, og jeg får alltid komplimenter for stilen når jeg bruker bukseseler i et antrekk. Jeg ser ikke helt poenget med å henge seg opp i hva klær skal eller ikke skal gjøre, poenget er vel bare å se bra ut? Hvis 90% av jenter jeg møter digger det jeg går med, selv om det er feil, da er det ikke feil i mine øyne. Da er det den naturlige måten klær og mote utvikler seg på.

 

Det må du selvfølgelig gjøre som du vil med, men det er bare noe med det å gå med bukseseler på bukser som skal brukes med belte som ikke helt rimer i mitt hode. Det blir litt som å gå med slips til t-trøye.

 

Personlig mener jeg det blir litt dumt å vurdere et antrekk etter kvinners respons. Alle vet at de ikke kan en dritt om herreklær. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal gi komplett f, men jeg ville aldri latt en kvinne valgt ut et helt antrekk for meg (jeg har latt kjæresten min gjøre det ved visse anledninger, men da er det som regel noe jeg vil oppnå :p).

Jasså?

 

Darth_Vader_Woman_Make_Me_a_Sandwich_What_Darth_should_have_said-s600x586-81189.jpg

Lenke til kommentar
Hvem skal man heller vurdere ett antrekk etter? Bedre å kle seg sånn jentene liker enn å slavisk måtte følge alle "reglene" deres. Men det kan jo ha seg slik at du spiller på det andre laget også.

 

Det er helt mulig å kle seg så både jenter og en selv er fornøyd. Jeg får massevis av komplimenter for antrekk, men jeg kan garantere at det er få jenter som hadde plukket ut mye av det jeg går med om de skulle kledd på meg.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kommer frem til at jeg er homofil, men jeg kan opplyse deg om at jeg har en kvinnelig samboer, som forøvrig er meget fornøyd med å ha en kjæreste som er presentabel, i motsetning til 80 % av landets mannlige befolkning.

 

 

 

 

Her er problemet:

Jeg liker det.

Gutter flest liker det, evt har ikke et problem med det.

Jenter flest liker det, evt har ikke et problem med det.

 

De eneste som har noe imot det er noen få fashionazis som er glad i regler og egentlig synes at folk flest ikke kler seg skikkelig. Jeg liker preppy stil jeg også, men jeg liker også mye annet. Jeg vil uansett mye heller imponere 50%+ framfor å bli et stilikon for pique og båtsko-gjengen.

 

Og jeg eier pique OG båtsko. Men jeg eier også clips, flere palestinaskjerf, Hitler Jugend-skjorter, en pelskåpe, en lyserød bukse med hull i og en sjøkapteinhatt. Gøy med variasjon, helt ok at det er mislikt av enkelte gutter.

 

Jeg har ikke et problem med at folk bruker det, jeg syns bare ikke at det er spesielt logisk, og heller ikke særlig pent. I motsetning til hva folk her inne virker som de tror er det ikke sånn at man går til verbalt angrep på enhver person man ser irl som har på seg noe man har nevnt på et forum at man ikke liker.

 

Hyggelig for deg at du har pique og båtsko, men personlig er jeg ikke så enormt stor fan av hverken det eller Hitler Jugend.

Lenke til kommentar

Vil bare si når det gjelder bukseseler, at jeg skjønner hvorfor han vil bruke det.

Jeg tror de fleste foretrekker bukser som ikke er helt stramme i livet, men liker å ha litt og gå på.

Kroppen utvider seg iløpet av en dag, og den skal gå an å bevege seg i. Til og med stoffet er levende, spesielt dongeribukser som utvider seg hele tiden.

Belte gjør jobben til en viss grad, men det holder ikke buksene på plass over livet. Det gjør bukseseler, og da blir det mye mer behagelig å bruke buksene, for man er ikke redd for at rompa henger ut osv.

 

Jeg bruker det ikke, fordi jeg ikke syns det er noe fint. Men har det alltid med dress, under en vest eller jakke. Da kan du bare glemme belte. Syns det heller ikke er spesielt fint med belte på dress. Og så har jeg det problemet at jeg er høy, og selv om jeg har de største bukselene jeg fikk tak i, så er de fortsatt litt for stramme. Derfor får jeg ofte sømmen mellom ballene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...