Coa Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ramius, MJ greide å kle noen fete antrekk, men til tider ble han nokså eksentrisk. Jeg synes dette antrekket ikke var en vinner. Bare fordi han er Michael Jackson, betyr ikke at han ser særlig bedre ut i klær enn andre. Det antrekket han hadde på seg i posten et par innlegg over var stygt, som så mye annet han gikk med. Det blir for dumt å si at det er kult kun fordi Michael Jackson går med det. Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det lukter troll her. For en stank. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Selv om det sitter på kongen av pop, betyr det ikke at det ser bra ut. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det antrekket jeg postet er kulere enn noe som er postet på dette forumet noen gang. Med mindre det er et enda kulere MJ-antrekk. Hahaha, jeg ler av deg, ditt troll! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hadde vel nærmere 15 grader i dag, og regnet kom ikke før senere. Har sett samme karen for et par uker siden også, da hadde han joggebukse, hettegenser og samme lue mens alle andre gikk i chinos eller shorts, og med t-skjorte, piqué eller skjorte. Usikker på om det er bedre å gå med det samme som alle andre eller å bare være desidert værst kledd. Det må jo nesten ringe en bjelle når du skriver "alle andre gikk i chinos" 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hadde vel nærmere 15 grader i dag, og regnet kom ikke før senere. Har sett samme karen for et par uker siden også, da hadde han joggebukse, hettegenser og samme lue mens alle andre gikk i chinos eller shorts, og med t-skjorte, piqué eller skjorte. Usikker på om det er bedre å gå med det samme som alle andre eller å bare være desidert værst kledd. Det må jo nesten ringe en bjelle når du skriver "alle andre gikk i chinos" Les hele innlegget. Det var en liten overdrivelse, og det var sikkert noen med jeans også, men poenget er at de aller fleste gikk med sommerlige klær. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Liker ikke å se folk med lue på varme sommerdager. Gikk med lue en dag i sommer jeg også, men da var det dritkaldt, vind og regn under Færdern. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg får litt lyst til å facepalme om jeg ser en gutt gå med Uggs... Jeg har ikke så mye tilovers for de som har halvlangt hår, bleket eller ei, og bruker en hånd full med hårgele og sleiker håret bakover slik at det gjør håret like hardt som en vernehjelm og like blankt som et speil, også kombinere dette med et rosa (eventuelt andre farger) hårbånd. Helt greit at gutter har halvlangt hår, men vær så snill... Sikkert mye annet jeg ikke synes er helt toppers, men klarer ikke å finne den informasjonen i hjernen. Uansett, her vil dere finne en god del stiler som er til å grine av. Særlig den jeg linker direkte til... http://www.peopleofwalmart.com/?p=16920 Endret 15. september 2010 av Trouble Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dag Høili fra Norges rike på TV3 slår til og med "Rikingen" hva harryfaktor angår. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan ikke få sagt det nok ganger, bukseseler med clips er grusomt, irriterer meg hver gang jeg ser noen med det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan ikke få sagt det nok ganger, bukseseler med clips er grusomt, irriterer meg hver gang jeg ser noen med det. Hæ? Altså messingklipps? Til å feste dem med? Det syns jeg da er helt vanlig og akseptabelt, hva ellers vil du ha? Om buksesæler generelt, vil jeg si at det er noe som skal skjules. De skal ikke være synlig, de er jo designet for å gjemmes bak jakken. Selv når jakka er åpen. 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja, tenker på messingklipps. Ehh, hengsler kanskje?? Greia med mange som bruker bukseseler, er at de viser dem fram fordi det tydeligvis har blitt kult å bruke bukseseler igjen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Minner meg om et antrekk han der Lars Tangen fyren gikk i. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan ikke få sagt det nok ganger, bukseseler med clips er grusomt, irriterer meg hver gang jeg ser noen med det. Hæ? Altså messingklipps? Til å feste dem med? Det syns jeg da er helt vanlig og akseptabelt, hva ellers vil du ha? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kan ikke få sagt det nok ganger, bukseseler med clips er grusomt, irriterer meg hver gang jeg ser noen med det. Hæ? Altså messingklipps? Til å feste dem med? Det syns jeg da er helt vanlig og akseptabelt, hva ellers vil du ha? Ja tenkte meg det. Men disse får du jo ikke festet i vanlige bukser. Dette er gammeldagse buksesæler laget for slike bukser som dette: 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er ikke fryktelig vanskelig å sy på knapper på en bukse. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Men mye mindre komplisert å heller bruke bukseseler som ingen andre enn de som runker til The Sartorialist vil kritisere. 5 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dette forumet hadde vært utrolig kjedelig om alle hadde hatt den innstillingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hvorfor er det problem? Man skal jo ha jakke over bukseselene uansett? Endret 15. september 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja tenkte meg det. Men disse får du jo ikke festet i vanlige bukser. Dette er gammeldagse buksesæler laget for slike bukser som dette: Igjen avslører du din uvitenhet om klær. Det er ikke "gammeldagse" bukseseler. Slike bukseseler er ment for å brukes på bukser som SKAL ha bukseseler. Det kan sees på buksen ved at de er høye i livet, har knapper til bukseselene, og ikke har "stropper" til et belte. Illustrasjon: (legg merke til: høyt liv, knapper til seler, ikke stropper til belte) Bukseseler med klips er laget så man kan bruke bukseseler på bukser som IKKE er ment å brukes med bukseseler. Det er jo egentlig ikke noe poeng at det finnes bukseseler med klips, for hvis må bruke det på en bukse er det jo ikke meningen at buksen skal ha bukseseler. Et sikkert tegn på at en bukse IKKE skal brukes med seler er at den har stropper til belte. Illustrasjon: (legg merke til: lavt liv, stropper til belte, ingen knapper til bukseseler) At du tror det er "gammeldagse" bukseseler kommer vel antagelig av at de fleste bukser som selges med dresser i dag IKKE er ment å brukes med bukseseler. At folk likevel gjør det er bare et tegn på uvitenhet. Personlig mener jeg at det bare blir feil å sy på knapper på buksen selv, som Henrik C foreslo. Det er grunnleggende konstruksjonsforskjeller på bukser som er ment å brukes med seler, og bukser som ikke er det, og derfor blir det både meningsløst og lite pent med bukseseler. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå