endtrax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Blir nok solgt fort den der ja haha Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kar litt foran meg på fysikkforelesning as we speak: Skatesko, shorts, litt stor crewneck-genser og stor lue. Noe som ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 haha, mye rart som er ute å går. Vil definitivt si at shortssesongen er over. Og lue sesongen har ennå tilgode med å begynne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kar litt foran meg på fysikkforelesning as we speak: Skatesko, shorts, litt stor crewneck-genser og stor lue. Noe som ikke stemmer helt. Det at han går i shorts når det regner og er under 8 grader ute, det er det som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hadde vel nærmere 15 grader i dag, og regnet kom ikke før senere. Har sett samme karen for et par uker siden også, da hadde han joggebukse, hettegenser og samme lue mens alle andre gikk i chinos eller shorts, og med t-skjorte, piqué eller skjorte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hmm, en annen stil enn alle andre. Interessant! 4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg synes været er så tilfeldig. Om morgenen kan det være nede mot 6-7 grader, mens det kan være nesten 20 grader om dagen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal tilpasse meg til et vær som ikke klarer å bestemme seg for hvordan det skal være. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Det er enkelt, bare bruk slike bukser: Da kan man bytte mellom shorts og langbukse når det måtte passe, genialt og kjempestilig Endret 14. september 2010 av Vowels 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 For å ikke spore helt av; Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er faktisk hundre prosent enig med fkm når det gjelder hvite slips. Ufattelig stygt, uansett hvilken skjorte/antrekk du bruker. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er faktisk hundre prosent enig med fkm når det gjelder hvite slips. Ufattelig stygt, uansett hvilken skjorte/antrekk du bruker. Beklager men du tar feil. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Selv om det sitter på kongen av pop, betyr det ikke at det ser bra ut. 3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Selv om det sitter på kongen av pop, betyr det ikke at det ser bra ut. Ehh, jo. Bildet over er beviset. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Selv om det sitter på kongen av pop, betyr det ikke at det ser bra ut. Ehh, jo. Bildet over er beviset. På at det ikke ser bra ut, selv på kongen av pop, ja. 3 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Enig med KongKake der. Hvitt slips er og kommer alltid til å være tacky og stygt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det antrekket jeg postet er kulere enn noe som er postet på dette forumet noen gang. Med mindre det er et enda kulere MJ-antrekk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ugh. Fanboyisme. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ramius, MJ greide å "pulle off" (hehehe i mange på bedre norsk oversetting) noen fete antrekk, men til tider ble han nokså eksentrisk. Jeg synes dette antrekket ikke var en vinner. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kort sagt, å kalle Smooth Criminal-antrekket for noe annet enn et vinnerantrekk er en faktafeil. Men det er ikke riktig tråd og diskutere dette videre. Til thrice: Ugh, uvitenhet blir så tydelig i form av falsk arroganse. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, Ramius... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå