EB_Veyron Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 @Beges: Ja, omtrent sånn. Hadde vært _greit nok_ om hårbåndet ikke ble presset opp slik at håret lå ned til hodet, men det gjør det sjelden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sosse "stilen" en skam for verden å se på. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sosse "stilen" en skam for verden å se på. Kan du eller noen andre gi en ordentlig definisjon på en "soss"/ "keeg" ?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Brunkrem/solarium året rundt. Dyre merke klær (show off med klær). iPhone selvfølgelig. Snus begynner å bli mange sosser som bruker. Strikk rundt buksa eller nedi sokkene eller til og med begge deler. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Soss: soss m1 1 kortord for sosietet tilhøre s-en 2 type ungdom som kjennetegnes bl a ved at de går med dyre kvalitetsklær (oftest av visse merker), t forskj fra friker Keeg: Motsatte av geek Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er jeg enig i. Det er jo ikke alle som er sånn, men det er veldig mang som bare følger trenden med f.eks strikk på buksa. Ganske greit da, at de ikke er inn der jeg bor. Men jeg bruker det uansett. Jeg skiller meg ut med strikk det er det som er fett her i denne "byen". Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I hvilken "by" er det fett? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I hvilken "by" er det fett? Er ikke noe by, heller ett tettsted. Jeg tror jeg faktisk bare vet om en som bruker det her + meg. Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) I hvilken "by" er det fett? Er ikke noe by, heller ett tettsted. Jeg tror jeg faktisk bare vet om en som bruker det her + meg. Det var derfor han skrev " "by" " og ikke "by"... Hor bor du da? Endret 6. november 2008 av cccconker Lenke til kommentar
floww Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sosse "stilen" en skam for verden å se på. Kan du eller noen andre gi en ordentlig definisjon på en "soss"/ "keeg" ?? er nok flere definisjoner, vil du ha etter boka finner du det lett på google. der jeg er fra forbindes keeg med wannabe-soss; logoflash, tacky, "mainstream" - typ fjortiss sosser forbindes med velstående; klassisk, tidløs, "pappagutt" - typ prepschool det jeg trur skaper forvirring er at uvitende bruker ordet soss om "keege". det fører da til at de trur de har lykkes med å bli soss ved å bruke mye penger på klær. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sosse "stilen" en skam for verden å se på. Kan du eller noen andre gi en ordentlig definisjon på en "soss"/ "keeg" ?? er nok flere definisjoner, vil du ha etter boka finner du det lett på google. der jeg er fra forbindes keeg med wannabe-soss; logoflash, tacky, "mainstream" - typ fjortiss sosser forbindes med velstående; klassisk, tidløs, "pappagutt" - typ prepschool det jeg trur skaper forvirring er at uvitende bruker ordet soss om "keege". det fører da til at de trur de har lykkes med å bli soss ved å bruke mye penger på klær. Slapp av, de eneste som ikke vet hva sosser er, er sossene sjøl:P Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 I hvilken "by" er det fett? Er ikke noe by, heller ett tettsted. Jeg tror jeg faktisk bare vet om en som bruker det her + meg. Det var derfor han skrev " "by" " og ikke "by"... Hor bor du da? Dovre / Dombås Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har sett flere rundt fett som har strikk rundt buksa, jeg har vel bare vært uheldig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har sett flere rundt fett som har strikk rundt buksa, jeg har vel bare vært uheldig. fett? Hva mener du nå ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Rundt fettsund, hadde misforstått diskusjonen nå så jeg xD Er trøtt fortsatt forstår jeg Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fetsund. Jeg liker ikke emoer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) For å være topic, så liker jeg ikke emoer. Og slike folk som har så kjedelig stil. Ikke voks i håret, tråkka buksa si i stykker. Begge ser helt fjernt ut. Edit: Den kjedelige stilen er vell egentlig en mer nerdestil ? Endret 7. november 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 For å være topic, så liker jeg ikke emoer. Og slike folk som har så kjedelig stil. Ikke voks i håret, tråkka buksa si i stykker. Begge ser helt fjernt ut. Edit: Den kjedelige stilen er vell egentlig en mer nerdestil ? Ja, og gutta går gjerne med fjellsko.. ÅRET rundt. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ett ord: Sagging Gudbevarmegvæl for en forferdelig måte å kle seg på. Syltynne, kvisebefengte fjortiser som går rundt med buksa på knærne. Dere skulle hatt grisebank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå