*F* Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bar overkropp ser helt idiotisk ut på en skole, uavhengig av hvor fin kropp du har. Etter min mening burde man ikke gå rundt uten klær andre steder enn på sin egen eiendom, stranda og parken. Hadde sett like dumt ut om en jente kom på skolen uten annet på overkroppen enn en BH eller en bikinitopp. Enig, eneste plassene det er greit er hjemme, på tur i skog og mark, eller på havet, på stranden, ja, det er vel det. Dvs, dem får bruke det hvor dem vil, men ser nok på personene som inbilske osv i andre sammenhenger, med mindre dem er gamle med masse flesk på magen da selvsagt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=fmMH2AI3tsg&feature=related Endret 8. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vet ikke om han er linket før, men likte ikke denne typen særlig godt. Virker som han har en vanskelig midtlivskrise på gang. http://www.vgtv.no/?id=31941 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Vet ikke om han er linket før, men likte ikke denne typen særlig godt. Virker som han har en vanskelig midtlivskrise på gang. http://www.vgtv.no/?id=31941 Det høres ut som han prøver å overtale seg selv til å tro han er hetero. Oh my Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hun så russisk ut. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ser for slutty ut.. Verste av alt er at hun bruker tight overdel, som resulterer i at hun ikke klarer å skjule fette som buler ut.. Er man litt smålubben, eventuelt "stor", må man kle seg etter det, på akkurat samme måte som jeg må ha slimfit-klær fordi jeg er tynn. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Lilla OnePiece og rosa crocks på skolen? Oh Yeah! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Ser for slutty ut.. Verste av alt er at hun bruker tight overdel, som resulterer i at hun ikke klarer å skjule fette som buler ut.. Er man litt smålubben, eventuelt "stor", må man kle seg etter det, på akkurat samme måte som jeg må ha slimfit-klær fordi jeg er tynn. Neida, det handler bare om å forme fettet. The Onion Endret 11. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 ^ The page you were looking for is not here. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Prøv nå! Jeg digger hvor mye energi de bruker på å trolle noobs. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Lilla onepiece, olavest, magebelte 6 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Lilla onepiece, olavest, magebelte Du leder så langt. Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Var ute å spaserte meg en liten tur, mye rart man kommer over. Men det fæleste som jeg la merke til var en kar med sorte "finbukser" hvit belte fra noe som må være jack and jones og en for stor svart shorte.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 På byen i går så jeg en person som tydeligvis prøvde å pynte seg. Han hadde på seg sort dressbukse med hvite pinstripes, joggesko og hettegenser med reklame for en bilmekaniker på. Lol. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå