Mchansern Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hvit singlet. Jeg takler ikke plagget, ser litt white-trash ut. Er vel en grunn for at de kaller det for wifebeater. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Helt enig Mchansern. Hvit singlett har i det siste blitt et favorittplagg for wannabe-stekere. Chinos, hvit singlett, Lacoste-sko, NY-caps og klysete holdning. Fæle mennesker! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Liker singlet jeg. Funker bra å bruke det under andre plagg i stedet for en v-hals. Dessuten er det digg å flashe gunsa i ny og ne. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hater å se folk i singlet på steder som kjøpesentre og slikt. For min del funker singlet bra der jeg også kan gå i barisen, altså hjemme, i hagen, på stranden osv. Og under skjorter er det digg. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker ofte hvit eller svart singlet under en skjorte eller genser. Anser det som undertøy. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Man spaserer ikke rundt i bokseren uten noe annet. Man går ikke du rundt i bh med åpen skjorte (forbeholdt jentene selvfølgelig). Konklusjon; man går ikke rundt i undertøy uten noe over. Disse dumme, dumme stekarene Endret 4. september 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Føler det er noe galt med denne peacoaten her. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Haha, ja, den har glidelåser på siden! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hette + losjakke da? Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tulla faktisk helt grusomt! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fatter ikke hva den hetten har der å gjøre. Hette er noe som hører hjemme på regntøy og turtøy etter min mening. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skjønner i allefall ikke hvorfor folk putter hetter på klassiske plagg som losjakker, skjorter etc. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fikk nettopp en herlig idé for Ed Hardy! Man tar en klassisk skjorte, slenger på en hette og så setter du på en en brem foran, så blir det en skjorte+hette+caps-kombinasjon. Naturligvis må man også ha dette kule tattoveringstrykket over hele, og så kan man gå med halvparten av knappene oppe. Hadde vært fantastisk, vedder på at fkm hadde kjøpt det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 + at man hadde hatt vinger på armene. Sånn at når man sto med armene rett ut, så det ut som om man har vinger! Awe-fucking-some eller hva? Jeg hadde kjøpt 10stk, sånn at jeg kan ha de på meg hver dagen uten at de er skitne noen av dagene! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vingeideen var litt dårlig synes nå jeg. Bør heller bare droppe armene, slik at man får en singlet-hetteskjorte med brem. Det hadde vært noe det! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Faen ass, hvorfor jobber ikke vi for Ed Hardy?! Hadde jo tatt det til et helt nytt nivå. Ringer i morgen og skaffer oss jobb ass. Er jo selvfølgelig fan av Christian på Facebook! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hadde vært fantastisk, vedder på at fkm hadde kjøpt det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vi hadde nok lett fått jobb der ja. Hvor status er ikke det? Designere for EdHardy liksom! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hadde vært smud og blitt sett opp til av alle de keeege gutta med lang bakoversleik og blinkende ed hardy caps! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Relativt "normale" folk som prøver å se harde ut med hanekam er grellt. Så en i hvit hettegenser, hvite sko og pysjbukse i stad... Blæ. Endret 4. september 2010 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå