Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny multiple collar trend, kanskje? :p

Hva er det dere synes er "feil" med piquet under genser? Jeg ser på det som helt normalt. Under V-hals ser det ikke alltid like pent ut fordi knappestolpen imo blir litt merkelig i v-hals-åpningen, men det er jo ikke noe problem med crew neck.

Lenke til kommentar

Hender jeg har forelesning samme med en kar som stort sett går i bar overkropp...

Sykt sært! Og går han ikke i baris, så går han barbeint!

Haha, var noen som hadde funnet bildet av han i en artikkel på aftenposte.no

click it!

Sier jo en del når du sitter i baris selv når en pressefotograf er tilstede.

_G-Tittel-mnyh2les_1328386x.jpg

Barismannen er beryktet på HiO

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Det er uhygienisk og jeg har svært lite behov for å se folk gå rundt på skoler (spesielt de som ligger midt i byen) gå rundt i bar overkropp. Men hver sin smak.

Hvis man først vandrer rundt i bar overkropp så tror jeg ikke man er så veldig opptatt av hva andre (gutter) har behov for å se. Det er nok like mange som misliker stilen din som stilen hans (som stilen min som stilen til Chuck Bass), så det burde ikke være en faktor ene veien eller andre for hva man velger å gjøre.

Når det er sagt så er han mer ballsy enn de fleste som dukker opp sånn, og det tror jeg folk legger merke til. Fyren som dukker opp i barissen overalt oser selvtillit, og for hvert poeng han taper på å være cheesy og "that guy" så tjener han et poeng for å være totalt likegyldig i en situasjon hvor svært mange andre hadde vært nervøse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bar overkropp ser helt idiotisk ut på en skole, uavhengig av hvor fin kropp du har. Etter min mening burde man ikke gå rundt uten klær andre steder enn på sin egen eiendom, stranda og parken. Hadde sett like dumt ut om en jente kom på skolen uten annet på overkroppen enn en BH eller en bikinitopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...