Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, han hadde ikke det så vidt jeg kan skjønne, for jeg postet en link, direkte til bildet på siden hans, og ikke et bilde rett på forumet.

Aha, da leste jeg sikkert posten din litt dårlig. Skal godt gjøres å ta deg for det. :p

red: Var du som skrev dårlig/upresist, og ikke min forståelse. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Chinosene fra Carlings er blitt relativt slimme nå da. :p

Det virker ikke helt slik. Nå skal det nevnes at de fleste nok kjøper en størrelse for stor, noe som forsterker inntrykket av å være for stor. Har selv en slik bukse, den sitter godt rundt leggene og låra, men det ser fortsatt ut som om rompa er 10 cm lenger ned enn den egentlig er.

Lenke til kommentar

Hadde fjorårets modell som passet meg perfekt i lengden, men var en smule vid, så tenkte jeg skulle prøve årest modell, men den var det plutselig så vidt den passet om leggene, og den var for lang. :( Tenkte det at jeg gidder ikke å bruke 150,- på å legge opp en bukse til 300,-, så droppet det ... Men ja, alle fjortissene som går beserk med Carlings-chinos er til å le av. Tror de er kule bare fordi de har noen "ville" farger på bukene.

Lenke til kommentar

Skills og skills ... Er vel ikke stort vanskeligere enn å knytte sko eller koke egg … Med andre ord: noe de fleste kan klare etter litt øvelse. :p

_________

Det som irriterer meg er at veldig mange kun tenker på overkroppen når de kler seg. De har kanskje en pen skjorte eller en polo, men fjortisjeans og skatesko. Ser nesten ut som to forskjellige personer som er sveiset sammen på midten. Jeg ser det over alt. Merkelig fenomen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skikkelige sko og bukser er vel kanskje dyrere enn å kjøpe en grei skjorte.

Apropo piquet under v-hals-diskusjonen tidligere: Hva synes folk om piquet under crew-neck (eller hva nå crew neck som ikke er så tight, heter)? Selv synes jeg det gjør seg som en grei kontrast til genseren. Tror jeg hadde skilt meg ut vel mye om jeg hadde gått med skjorte under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...