NgZ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Nei, han hadde ikke det så vidt jeg kan skjønne, for jeg postet en link, direkte til bildet på siden hans, og ikke et bilde rett på forumet. Aha, da leste jeg sikkert posten din litt dårlig. Skal godt gjøres å ta deg for det. red: Var du som skrev dårlig/upresist, og ikke min forståelse. Endret 2. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noe av det verste må vel være juggalos. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Wtf er juggalos? Stilen tar skrittet fra estetisk sjenerende til fysisk frastøtende med god margin 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Er fanbasen til diverse white-trash rap grupper. Grusom musikk http://www.youtube.com/watch?v=_-agl0pOQfs Endret 2. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Juggalos er fans av Insane Clown Posse, en rapgruppe med sin egen, sære tolkning av kristendommen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fargede chinos kan være sinnsykt kult, men ikke når det er baggy chinos til 300 fra Carlings. Særlig ikke når det blir kombinert med hettegenser. Grå hoodie og lyseblå/blå/røde/lila/grønne/gule/ chinos er ikke særlig pent. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Chinosene fra Carlings er blitt relativt slimme nå da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er fanbasen til diverse white-trash rap grupper. Grusom musikk White-trash er ordet ja Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Chinosene fra Carlings er blitt relativt slimme nå da. Det virker ikke helt slik. Nå skal det nevnes at de fleste nok kjøper en størrelse for stor, noe som forsterker inntrykket av å være for stor. Har selv en slik bukse, den sitter godt rundt leggene og låra, men det ser fortsatt ut som om rompa er 10 cm lenger ned enn den egentlig er. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde fjorårets modell som passet meg perfekt i lengden, men var en smule vid, så tenkte jeg skulle prøve årest modell, men den var det plutselig så vidt den passet om leggene, og den var for lang. Tenkte det at jeg gidder ikke å bruke 150,- på å legge opp en bukse til 300,-, så droppet det ... Men ja, alle fjortissene som går beserk med Carlings-chinos er til å le av. Tror de er kule bare fordi de har noen "ville" farger på bukene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 150kr på å legge opp en bukse??? Det var da en syk pris for noe jeg kan gjøre helt selv på 10 minutter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fortsetter off topicen bitte litt, men måtte bare siden ICP og Magnets greia kom opp (For dem som ikke tok det): http://www.youtube.com/watch?v=_P40uaZhIjk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Herre. At folk kan like slikt gjør meg urolig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 150kr på å legge opp en bukse??? Det var da en syk pris for noe jeg kan gjøre helt selv på 10 minutter. Hadde jeg hatt skills nok til det så. Kan knapt sy en knapp. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skills og skills ... Er vel ikke stort vanskeligere enn å knytte sko eller koke egg … Med andre ord: noe de fleste kan klare etter litt øvelse. _________ Det som irriterer meg er at veldig mange kun tenker på overkroppen når de kler seg. De har kanskje en pen skjorte eller en polo, men fjortisjeans og skatesko. Ser nesten ut som to forskjellige personer som er sveiset sammen på midten. Jeg ser det over alt. Merkelig fenomen. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skikkelige sko og bukser er vel kanskje dyrere enn å kjøpe en grei skjorte. Apropo piquet under v-hals-diskusjonen tidligere: Hva synes folk om piquet under crew-neck (eller hva nå crew neck som ikke er så tight, heter)? Selv synes jeg det gjør seg som en grei kontrast til genseren. Tror jeg hadde skilt meg ut vel mye om jeg hadde gått med skjorte under. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg bruker tennisskjorte under både V-hals og rund hals. Skjorte òg, for den saks skyld. Altså, ikke tennisskjorte under skjorte, men skjorte under gensere med rund hals … Endret 2. september 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg liker ikke pique under noe, om det så er genser eller cardigan. Så en fyr her om dagen, med åpen skjorte og pique under, så litt feil ut med to krager må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Så en på skolen i dag med popped collar. Er så hinsides stygt. "Hei kompis, brett ned kragen a plz" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå