PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hahah bjørn ass. Det er yndlingspersonen min å hisse opp Haha, du er så slem Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 vi bør spørre om vi får lov å bruke bilde (plakaten) hans på nettet Er redd jeg ikke har fått med meg dette om plakaten hans. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 vi bør spørre om vi får lov å bruke bilde (plakaten) hans på nettet Er redd jeg ikke har fått med meg dette om plakaten hans. Jeg la ut en plakat fra et juleshow han var med på. Han klikket og sa at han hadde ringt advokat osv. Så jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg fant masse sære paragrafer i åndsverksloven for å irritere ham. Det endte med at han truet med å anmelde meg og forumet, og at han påsto at han hadde kontaktet advokat. :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg la ut en plakat fra et juleshow han var med på. Han klikket og sa at han hadde ringt advokat osv. Så jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg fant masse sære paragrafer i åndsverksloven for å irritere ham. Det endte med at han truet med å anmelde meg og forumet, og at han påsto at han hadde kontaktet advokat. Hvorfor skal han bry seg om det? Han poster jo bilde av seg selv på nettet dagligdags O.o Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Fordi det var "han som hadde retten til å bruke bildet". Og antagelig fordi han ser ut som en penis i ansiktet. Endret 1. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvis det var en reklameplakat som han har hengt opp rundt om kring har han vel ikke noe han skulle ha sagt såfremt du ikke brukte den til kommersielt bruk? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg tok den fra nettet, så det blir vel ikke helt det samme. Men nei, selv med min begrensede kunnskap om juss fant jeg ganske fort ut at han ikke hadde så sterk sak akkurat. Og jeg er villig til å vedde rimelig mye penger på at han aldri ringte en advokat Men det var liksom ikke poenget. Jeg tilpasset svarene mine for å irritere ham mest mulig, så jeg varierte veldig i det jeg sa. Lol. Endret 1. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan godt henne han ikke tok kontakt med advokat, men det er ingen tvil om at han hadde jussen på sin side slik du forteller det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei, han hadde ikke det så vidt jeg kan skjønne, for jeg postet en link, direkte til bildet på siden hans, og ikke et bilde rett på forumet. Jeg kan ikke helt se hvordan det er ulovlig, men som sagt, jeg kan ingenting om juss, så det er mulig jeg tar feil. Men jeg tviler, for i så fall ville det vært utrolig mange lovbrudd rundt omkring. Uansett, det skjedde klokken 18-19 på kvelden, og det tok han rundt 5 minutter å "kontakte advokaten" etter at jeg postet. Så at han faktisk gjorde det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) *borte* Misforsto. Du hadde selvfølgelig loven på din side. Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg la ut en plakat fra et juleshow han var med på. Han klikket og sa at han hadde ringt advokat osv. Så jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg fant masse sære paragrafer i åndsverksloven for å irritere ham. Det endte med at han truet med å anmelde meg og forumet, og at han påsto at han hadde kontaktet advokat. :!: Haha, husker den diskusjonen der! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Carefull now, før bjørn ringer avdvokaten Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som kunne postet linken til denne diskusjonen det er snakk om? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Carefull now, før bjørn ringer avdvokaten I så fall skjønner jeg ham godt, for han ser virkelig ut som en penis i ansiktet. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som kunne postet linken til denne diskusjonen det er snakk om? Den ble fjernet av moderator. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nammenam, menn med skjørt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Alexander Mcqueen stilte vel opp i noe sånt engang. Om det ikke var en del av koleksjonen hans da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det der er Marc Jacobs, bare sånn for å ha nevnt det. Designere har jo en tendens til å bruke litt sære antrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå