Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi bør spørre om vi får lov å bruke bilde (plakaten) hans på nettet :p

Er redd jeg ikke har fått med meg dette om plakaten hans.

 

Jeg la ut en plakat fra et juleshow han var med på. Han klikket og sa at han hadde ringt advokat osv. Så jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg fant masse sære paragrafer i åndsverksloven for å irritere ham. Det endte med at han truet med å anmelde meg og forumet, og at han påsto at han hadde kontaktet advokat.

 

 

:!:

Lenke til kommentar

Jeg la ut en plakat fra et juleshow han var med på. Han klikket og sa at han hadde ringt advokat osv. Så jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg fant masse sære paragrafer i åndsverksloven for å irritere ham. Det endte med at han truet med å anmelde meg og forumet, og at han påsto at han hadde kontaktet advokat.

laugh.gif

 

laugh.gif

 

Hvorfor skal han bry seg om det? Han poster jo bilde av seg selv på nettet dagligdags O.o

Lenke til kommentar

Jeg tok den fra nettet, så det blir vel ikke helt det samme. Men nei, selv med min begrensede kunnskap om juss fant jeg ganske fort ut at han ikke hadde så sterk sak akkurat. Og jeg er villig til å vedde rimelig mye penger på at han aldri ringte en advokat :p

 

Men det var liksom ikke poenget. Jeg tilpasset svarene mine for å irritere ham mest mulig, så jeg varierte veldig i det jeg sa. Lol.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Nei, han hadde ikke det så vidt jeg kan skjønne, for jeg postet en link, direkte til bildet på siden hans, og ikke et bilde rett på forumet. Jeg kan ikke helt se hvordan det er ulovlig, men som sagt, jeg kan ingenting om juss, så det er mulig jeg tar feil. Men jeg tviler, for i så fall ville det vært utrolig mange lovbrudd rundt omkring.

 

Uansett, det skjedde klokken 18-19 på kvelden, og det tok han rundt 5 minutter å "kontakte advokaten" etter at jeg postet. Så at han faktisk gjorde det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Jeg la ut en plakat fra et juleshow han var med på. Han klikket og sa at han hadde ringt advokat osv. Så jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg fant masse sære paragrafer i åndsverksloven for å irritere ham. Det endte med at han truet med å anmelde meg og forumet, og at han påsto at han hadde kontaktet advokat.

 

 

:!:

 

Haha, husker den diskusjonen der!

 

158588-9-1258496372247-n500.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...