Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) fkm: Endret 31. august 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 :!: Dress: Gucci Skjorte: Dolce & Gabbana Slips: Louis Vuitton Belte: Cartier (↓) http://www.mote.no/guttemote/klaer-og-stil/3889-hva-har-du-pa-deg-na-bare-bilder-exclusive-gutteversjon-93.html#post1143111 "Jeg kjøper det dyreste jeg finner, så ser det garantert bra ut" Lol.. Også beltet han brukte til dressen da :!: Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og da er spørsmålet hvilke kommentarer han fikk! Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og jeg som trodde Uggs ikke kunne bli verre.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Uggs ja herlige sko. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og da er spørsmålet hvilke kommentarer han fikk! Tok meg litt tid for å lete de frem: Harry, tacky antrekk. Likte ikke belte Jesus Christ Monkeyballs! Det må være den mest harry dresskombinasjonen jeg har sett på denne siden av atlanterhavet... Dressen er alt for stor, den ser ut som om den er laget av fake silke, harry belte, harry skjorte. Alt var feil. "Comebacket" til fyren: Dressen er ikke for stor, men jeg skjønner at du kan tro det ved å se på akkurat det bildet... Den er heller ikke laget i fake silke, nei... det er ikke akkurat det man forventer til en dress i den prisklassen Svar med sitat Og så fortsetter kommentarene. http://www.mote.no/guttemote/klaer-og-stil/3895-kommentarer-til-hva-har-du-pa-deg-na-bare-bilder-exclusive-gutteversjon-947.html Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Haha, selvfølgelig hadde vår kjære fkm (tror jeg?) noe å si ^^ Dressen er alt for stor, den ser ut som om den er laget av fake silke, harry belte, harry skjorte. Alt var feil. eg er fullstendig klar over at det ikke ER fake silke. Det var derfor jeg skrev at det SER sånn ut. Og jo, den er for stor. Du vet jo tydeligvis ingenting om dresser. Du har jo gjort nybegynnerfeil nummer en, nemlig å ha den nederste knappen kneppet. Til og med min 8 år gamle fetter vet at den nederste knappen på en dress skal være åpen. Endret 1. september 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Aaaaaaaaaaw han har Bonzo som profilbilde! 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Men det antrekket til han fyren på det forumet, var så sinnsykt harry, at jeg nesten ler meg ihjel. Endret 1. september 2010 av nybb Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha, for en type Kanskje det mest tacky antrekket jeg har sett Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.mote.no/guttemote/klaer-og-stil/3889-hva-har-du-pa-deg-na-bare-bilder-exclusive-gutteversjon.html#post185072 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Omg, mye feil der, men den genseren der tar kaka! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jævelig mye stygt der inne generelt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Omg, mye feil der, men den genseren der tar kaka! Det er så mye stygt der inne at jeg får vondt i hodet. Jeg klarte ikke det forumet. MoV > * Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Omg, mye feil der, men den genseren der tar kaka! Det er så mye stygt der inne at jeg får vondt i hodet. Jeg klarte ikke det forumet. MoV > * Haha i know. Mote.no er trolle-forumet mitt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha, husker den gangen du diskuterte jus med han bjørn, om den plakaten med han på. Det var drama :!: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 bjørn ja. Jeg har sett han. Jobber på blomsterbutikk i kr.sand ^^ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hahah bjørn ass. Det er yndlingspersonen min å hisse opp Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 bjørn ja. Jeg har sett han. Jobber på blomsterbutikk i kr.sand ^^ Haha jeg så han i markens gate første året mitt i kr.sand. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 bjørn ja. Jeg har sett han. Jobber på blomsterbutikk i kr.sand ^^ Haha jeg så han i markens gate første året mitt i kr.sand. hehe kanskje vi bør spørre om vi får lov å bruke bilde (plakaten) hans på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå