nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Ed Harry Btw: 6-årige jenter med OnePiece er faktisk søtt! Endret 30. august 2010 av nybb Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så en fyr i forelesningssalen i dag med one-piece. Det var ikke søtt, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han var vel verken pike eller 6 år Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Småbarn kan da kle seg i hva de vil sålenge de liker det. Ser du en unge i OnePiece og tenker "fytti søren den personen der har virkelig dårlig klessmak altså" så er du dust. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 De vet jo ikke bedre, så man retter heller vreden mot barnas foresatte. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Småbarn kan da kle seg i hva de vil sålenge de liker det. Ser du en unge i OnePiece og tenker "fytti søren den personen der har virkelig dårlig klessmak altså" så er du dust. Jeg sa det var søtt! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det var ikke et svar til deg, bare min mening om saken. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Småbarn kan da kle seg i hva de vil sålenge de liker det. Ser du en unge i OnePiece og tenker "fytti søren den personen der har virkelig dårlig klessmak altså" så er du dust. Jeg er mer oppgitt over foreldre som lar barna gå rundt i nattøy. 2 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det var ikke et svar til deg, bare min mening om saken. Ok. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hender jeg har forelesning samme med en kar som stort sett går i bar overkropp... Sykt sært! Og går han ikke i baris, så går han barbeint! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 He likes showing them nipples 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Må si jeg dessverre ikke var overrasket da han store karen som kom ut av Hummeren som parkerte utafor jobb hadde på seg skatesko, joggebukse og Ed Hardy t-skjorte Endret 31. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Liker ikke stilen til Chuck Bass. Kleppheslig fyr! 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Han er nice da Eneste jeg ikke liker med han er alle fjortisene som har han som profilbilde på Facebook(no offence til en viss bruker her ), og alle som prøver å kopiere stilen hans. Endret 31. august 2010 av SML Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har sett serien noen ganger, fyren er frastøtende. Håper det bare er karakteren. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Liker ikke stilen til Chuck Bass. Kleppheslig fyr! Han puller off et par bra antrekk i en episode, men noen er way off vil jeg si. Also: utifra det jeg har sett er han relativt uspiselig. FjortizZer som kopierer han er bare latterlig, da dette er en skuespiller som har mange stylister, sminkører etc. til å velge ut det han skal ha på seg til div scener. Blir liksom ikke det samme å gå med bukseseler, skjorte og bowtie på den lokale kebabsjappa enn når Chuck Bass gjør det på Tiffany`s. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Chuck Bass er virkelig ikke uspiselig! Han er mer kompleks og elskelig enn det mange her sikkert ser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå