lokeland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, han gikk ikke engang i klassen. Random fyr som kom inn og ble med på photoshooten. Jeg kan gi et hint: Aarrrrr! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 2:30 Jeg kan ikke noe for det, men folk med Armani, Gucci, Ed Harry og det som verre er, klarer jeg bare ikke å like helt. Altfor mange av de som bare pøser på med merke, merke, merke uten å bry seg om den faktiske stilen. Blærgh. Alle de minner meg om fyren som finnes 2:30 i filmen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hadde det ikke vert fint om alle gikk sånn? Egentlig ikke. Men det ser jo ut som et intensjonelt tullebilde, alá klassebildet fra vgs. Her har vi det forresten: Tror det glir rett inn i tråden ... Noen som greier å gjette hvem jeg er? Du er han med solbriller. Endret 27. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lokeland er han med lapp over øyet, øverste rad og åpen munn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 ^Nei, han er han som står en plass til Venstre for det igjen. Med en sort dings på hodet og pistol. Ja, jeg er synsk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Lukter Facebook her fkm. Men ja, 10 poeng til deg. Bad taste klassebilde er moro Savner vgs .. Edit: Kan faen ikke være Facebook heller, personverninnstillingene mine skal jo sørge for det. Spooky. Endret 27. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeg sa jo at jeg er synsk. Edit: Og hvordan i alle dager skal jeg vite hva du heter uansett? Endret 28. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Et klikk inn på profilen og et kjapt søk på Google er nok til å finne ut det, så det skulle vel ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Liker minst av alt å se lange sorte frakker, nagler, hiphopstil når folkene er over 18. Dette er fordi man setter seg selv for mye i én bås når man bruker dette. Folk vil forhåndsdømme personligheten med ett blikk, og interessene og væremåten deres, og se på dem som en del av en gruppe. Ofte vil folk la være å ta kontakt. Man skremmer vekk potensielle venner og folk av det motsatte kjønn. Da er det bedre å ha en streitere stil og definere personligheten og interessene sine til folk når man snakker med dem. På den måten vil man ikke utelukke bekjentskaper. Og ingen vil være flau over å gå på gata med en. (ps. har hatt mitt kapittel med halvemo-stil og er glad jeg er ferdig) Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) *dobbeltpost* Endret 28. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) *trippelpost, wtf, det lagget masse* Endret 28. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du bør sladde ansiktet. Og ja, det så ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Bildet var postet av han på bildet på et annet forum, så ser ikke helt behovet for å sladde ansiktet. Så tacky som man får det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mote.no? sett det der og, heldigvis har han forbedret seg forferdelig! liker mye av det han bruker Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Bekjente Endret 30. august 2010 av SML Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sier det igjen jeg, OnePiece er djevelens plagg. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så en fresh dame med Onepiece og Ed Hardy ryggsekk i helgen. Aldri vært så nær barmhjertighetsdrap. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå