djgudleif Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ser mange ganger bedre ut med loafers. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg liker egentlig ikke den stilen som blir mer og mer populær nå, der man har på seilersko eller hva faen, og bretter opp buksa slik at man viser litt av anklene. Skal prøve å finne bilde. Hehe, det går jeg med nesten hele sommeren, om du bytter ut seilsko med loafers. Uten sokker ofc, er ikke fan av sokker. Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Samme som PatSharpX her, bare at jeg bruker seilersko, er ikke så fan av loafers. Synes det ser litt dumt ut når man ikke bretter opp buksa igrunn. Enda dummere ser det ut om man bruker sokker i loafers/seilersko som du liker bedre, ramius... Endret 27. august 2010 av SML Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Akkurat nå har jeg på meg loafers som ligner litt på seilsko uten sokker og uten å ha brettet opp buksen. Var kaldt da jeg gikk til jobb i dag, men syns ikke det ser så ille ut. Bildet i spoileren, det ble litt stort. Sokker er noe dritt om sommeren imo. Endret 27. august 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Akkurat nå har jeg på meg loafers som ligner litt på seilsko uten sokker og uten å ha brettet opp buksen. Var kaldt da jeg gikk til jobb i dag, men syns ikke det ser så ille ut. Du postet i den riktige tråden da Flott gjort! 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hva slags sko LIKER du da, Ramius? DC sko? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hadde det sett bedre ut med sokker Ramius? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det er ikke skoene det er noe galt med. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jaha? hva er det da? at det ikke er tatt i bruk sokker? Eller at buksene er brettet opp? noe de forøvrig ikke er på bildet over. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Slimda: Da vet ikke du hva pent skotøy er. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skoene er herlige, men alt er subjektivt MM2! Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hadde det ikke vert fint om alle gikk sånn? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg bretter opp buksa selv om sommeren. Seilersko eller loafers er ikke min stil, så jeg kjører Vans istedet. Uten sokker, så klart. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hadde det ikke vert fint om alle gikk sånn? Syns det virker som om alle snart gjør det jeg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Strikk rundt buksa ser ti ganger mer idiotisk ut enn å brette den opp. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Strikk rundt buksa ser ti ganger mer idiotisk ut enn å brette den opp. Har du tenkt på at det går ann å bare la den være som den skal? Bare et forslag... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hadde det ikke vert fint om alle gikk sånn? Egentlig ikke. Men det ser jo ut som et intensjonelt tullebilde, alá klassebildet fra vgs. Her har vi det forresten: Tror det glir rett inn i tråden ... Noen som greier å gjette hvem jeg er? Endret 27. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Han som ligger foran? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå