lokeland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det virkelig mulig... Hvilken idiot av en skredder sa ja til det der. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er hun gravid, eller har hun brokk? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Og viktigere, er det en 'hun' eller en 'han' :S Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er hull i magen! Det tøffeste innen kvinnemote nå, visste dere ikke det?! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noe av det flotte med festivaler, er det å se på alle de forskjellige menneskene som er der. Å av og til så kommer man over noe merkelig og latterlig stygt.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noe av det flotte med festivaler, er det å se på alle de forskjellige menneskene som er der. Å av og til så kommer man over noe merkelig og latterlig stygt.. I'm 12 years old and what is this? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mickey Rourke, vet det er postet bilder av han før, men han har flere "godbiter" på lager. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Trenger jeg egentlig si noe?... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Trenger jeg egentlig si noe?... Hun sniffer kokain med øynene og ned i bihulen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tror det var et forsøk på gyaru make up. Selv om det ikke fungerte så veldig bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tenker ikke du litt mer på Ganguro? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tenker ikke du litt mer på Ganguro? Gyaru ER ganguro. Det finnes flere understiler av gyaru/gal. Noen er veldig ekstreme, og andre er mer tonet ned. De fleste veldig ekstreme stilene har mer eller mindre dødd ut, dog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ganguro er vel stilen, mens Gyaru er en fellesbetegnelse på alle de forskjellige stilene? Var iallefall slik jeg forstod det ifølge Wikipedia-artikkelen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg liker egentlig ikke den stilen som blir mer og mer populær nå, der man har på seilersko eller hva faen, og bretter opp buksa slik at man viser litt av anklene. Skal prøve å finne bilde. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg liker egentlig ikke den stilen som blir mer og mer populær nå, der man har på seilersko eller hva faen, og bretter opp buksa slik at man viser litt av anklene. Skal prøve å finne bilde. Vet hva du mener. Enda styggere blir det uten sokker på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ganguro er vel stilen, mens Gyaru er en fellesbetegnelse på alle de forskjellige stilene? Var iallefall slik jeg forstod det ifølge Wikipedia-artikkelen. Tja, kan vel si det sånn. Er likevel ikke sikkert det var ganguro hun prøvde seg på. Kan like gjerne ha vært banba eller noe. Ikke godt å si. Stygt var det uansett. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg liker egentlig ikke den stilen som blir mer og mer populær nå, der man har på seilersko eller hva faen, og bretter opp buksa slik at man viser litt av anklene. Skal prøve å finne bilde. Seilersko er da utrolig pent. Men å brette opp buksa, er jeg ikke fan av, heller ikke strekk rundt ankelen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg liker egentlig ikke den stilen som blir mer og mer populær nå, der man har på seilersko eller hva faen, og bretter opp buksa slik at man viser litt av anklene. Skal prøve å finne bilde. Hehe, det går jeg med nesten hele sommeren, om du bytter ut seilsko med loafers. Uten sokker ofc, er ikke fan av sokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå