Mchansern Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det så jeg på stranden i Italia. Var en muslimfamilie som badet, og moren hadde på seg heldekkende bade-burka. Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan ikke fordra strikk nede ved buksa. BTW: Store klær må ikke bety "gangster," det er vanlig innen ski/snowboard stil. Vel, det er meninga at store klær innen ski skal bety gangster.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det så jeg på stranden i Italia. Var en muslimfamilie som badet, og moren hadde på seg heldekkende bade-burka. Burkini Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis dama er butugly: Hvis dama er lekker: Men sett bort ifra det: Hva faen? Hvorfor gidde å bade i det hele tatt, om det er hva du er nødt til å ha på deg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Men sett bort ifra det: Hva faen? Hvorfor gidde å bade i det hele tatt, om det er hva du er nødt til å ha på deg? Litt teit spørsmål. Det er da bedre å bade med hette enn å ikke bade i det hele tatt! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Men sett bort ifra det: Hva faen? Hvorfor gidde å bade i det hele tatt, om det er hva du er nødt til å ha på deg? Litt teit spørsmål. Det er da bedre å bade med hette enn å ikke bade i det hele tatt! Nei. Skal det bades skal man ikke ha klær på seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Burkini er på en måte det samme som en våtdrakt, og jeg ser ikke dere klager over folk i våtdrakt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er jo et helt annet prinsipp.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er jo et helt annet prinsipp.. In what way? Det dekker hele kroppen det også (så og si) og det er laget av samme stoff. Eneste grunnen til at gutta klager her er pga. det religiøse aspektet. Nei, jeg er ikke muslim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Du bader ikke vanligvis i våtdrakt, bare om du skal drive såpass lenge, eller i såppas kaldt vann at du trenger beskyttelse. En burkini må brukes uansett om de tar en dukkert i bassenget ved hotellet i Tyrkia eller om de skal svømme seg en tur i Mjøsa. Det ER forskjell. Våtdrakt har en praktisk funsjon, badeburkaer har ikke. Endret 16. august 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vedder på at de ekstra konservative muslimske mennene ber kona bruke slik drakt når hun bader og dusjer hjemme i egen leilighet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Men sett bort ifra det: Hva faen? Hvorfor gidde å bade i det hele tatt, om det er hva du er nødt til å ha på deg? Litt teit spørsmål. Det er da bedre å bade med hette enn å ikke bade i det hele tatt! Mitt forsvar: Jeg er oppdratt naturist, uten at det nødvendigvis betyr at jeg går naken i hybelen og bader naken på huk. Men uansett, skal det bades skal det være i badeshorts/bikini/badedrakt eller uten noe som helst. I mine øyne ihvertfall. Å ha pakken sin dinglende fritt i frisk luft går aldri av mote Forresten, for de som lurer på hva seneste "rave" mote er har vi svaret her: http://www.youtube.com/watch?v=fDr8g-nrsTs Overraskende normalt! Endret 17. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Ravemoten består altså av random t-shirt/singlet og random bukser. Hmm jeg hadde forventet mer neon og andre syke ting. Fucfact: Den store cruisebåten de viser ca. 27sek inn i filmen har jeg vært på. Endret 17. august 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jupp, og det er jo faktisk en forbedring fra neon, til tross for at jeg liker stilen (alt til sitt formål). Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Viste ikke at det var noe "ravemote" engang jeg. De gangene jeg har vært på rave har jeg gitt totalt faen i hva jeg har på meg. Dessuten så det båtopplegget sykt kjipt ut. http://www.youtube.com/watch?v=qriH-8yeqcE Endret 17. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Grufullt mye teit en moteoppvisning kan innebære: Jeg skjønner ikke at motedamene blir flaue! Seriøst?! Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ZmdEqQY9cFY&feature=related Er jo faktisk en som bruker WESC. Kuuuuuuult Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Disse festene dere poster ser ut som en eneste stor douchebag samling. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Rart å se folk skille mellom t-skjorter. Som en en tilfeldig valgt t-skjorte er noe dårligere enn en bevisst valgt t-skjorte? Tror folk her inne at andre blir skikkelig imponert hvis du har på deg en t-skjorte til 1500 kroner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå