AndyPanda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Likte hanskene hennes. Hvor får man tak i sånne, gjerne svart? For menn... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lady leather ser helt fantastisk ut. Et så gjennomført og annerledes antrekk lyser selvsikkerhet og stil. Badass. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Agreed, Dorian. Litt for mange logoer på poloen, men ellers kult! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ingenting er bedre enn hvit blazer, strikk i buksebena kombinert med et småfrekt norskt flagg som beltespenne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Han er ihvertfall patriot. At jeg heller vil se på min egen, vakre rævsprekk fremfor å se på han er dog en annen sak. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 I beg to differ: * snip * Græwl. Dog kun til passende anledning. Ikke bli blendet av at det er ei fin dame da, pique er fortsatt et gutteplagg... /Espen Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er vel stygt å si det, men det er sjelden man ser tenåringsinnvandrere kle seg pent Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hææ? hun så ut som Anna Anka jo. Er enig med de andre ang. piqué, det er et gutteplagg. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hææ? hun så ut som Anna Anka jo. Er enig med de andre ang. piqué, det er et gutteplagg. Whatever, det var ment som en halvveis morsomhet, ikke en personlig betraktning av hvor heit eller ikke dama var, men på det forumet her er man jo mest opptatt av å krangle å kverulere uansett. Snakkes... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Likte hanskene hennes. Hvor får man tak i sånne, gjerne svart? For menn... Er litt ute etter sånne selv, det ligger en hanskebutikk i Stortingsgaten, mulig de har noe sånt der. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 De har sånne på den "hanskebutikken" på Steen & Strøm. Heter det ikke kjørehansker? Tenkte å kjøpe et par sånne til høsten. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Heter det ikke kjørehansker? Det stemmer Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Pene damer kler som regel det meste Ikke alt da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hææ? hun så ut som Anna Anka jo. Er enig med de andre ang. piqué, det er et gutteplagg. Whatever, det var ment som en halvveis morsomhet, ikke en personlig betraktning av hvor heit eller ikke dama var, men på det forumet her er man jo mest opptatt av å krangle å kverulere uansett. Snakkes... Vet ikke hva jeg skal tro om innlegget ditt... var hverken morsomt eller ironisk, så antok det til å være seriøst. Og du tror vel at alle på MoV-delen av forumet er kverulanter, bare fordi 1-2 stykker er det? jøye meg.. Endret 13. august 2010 av SML Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ekstrem douche-alarm. 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 fjortis-alarm mener du? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Og alle kommentarene til bildene er vel noe lignende dette? "Fett bilde as brur!" "Evig fett as mann" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kan ta en liten titt.... "er det biceps jeg ser på bildet stefz? :p" "sikkert (-:" "jaja. drekke kjedet vårt det ♥" "for deilig da ♥" "Broren min er kjekk jo (h)♥" "Maskin (h) ♥" " Rike unge as steffen : D ♥" "leker rik , simen ♥" "digg "digg stil ^^♥" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå