thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Stemmer det, Hvorre. Jeg får mye mer lyst på ei jente som klarer å kle seg sexy og forførende istedenfor sexy og billig. Bare synd at så mange bikker over på feil side av skalaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg pleier ikke å være så kresen når jeg får i meg litt sprudlevann uansett, for det er vel fest vi snakker om her? Jenter som danser truseløse på bord til vanlig, kan jeg nok styre unna. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Njaaa....jeg kan styre meg for truseløse jenter med sprudlevann i kroppen også..Men altså, om det er greia di, feel free Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Joda, det er jo i utested settingen det er snakk om. Men allikevel. Det må da finnes grenser. Og grensa går sånn ca når man har vist alt man har å by til 100 mann i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nå skal det sies at jeg som regel alltid ender opp med å bli mobba neste gang jeg møter igjen kompiser, så jeg er nok kanskje et unntak når det kommer til slikt! OT: Jeg liker virkelig ikke rutete skjorter uten ermer. Og ikke hvite belter typ G-star elns. Det virker som om det er uniformen som blir brukt på de fleste festene jeg er på. Bygdefester, altså. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 bare å ta turen på luux o.l. skremmende. Haha, luux er dritt sted imo. Bare vært bare på åpningen for det var noen DJs jeg ville høre som spilte der. Men fikk det litt opp i halsen når det står nye landsmenn å vifter med 1000lapper i baren å bestiller dritt champagne. Lenke til kommentar
Ephorus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 De med buksene nede på knærne syntes jeg ser motbydelige ut, ikke bare dra buksa litt opp å se normal ut.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Syns sægging stort sett er stygt samme hvordan du gjør det. Dra buksene helt opp der de skal sitte. Jeg personlig hater å ha masse luft mellom lårene. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 I Nord-Trøndelag ser man det der på fest stadig vekk, desverre. Kler man seg i v-hals og skjorte, er man homo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jenter i pique... Liker du ikke det? Syns det kan være kurant jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, huff. Kan sikkert se bedre ut enn andre ting, men aldri spesielt bra.. Pique er et gutteplagg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Haha, artig om Luux på forrige side her. Ganske blandet klientell. Er ganske altetende når det kommer til utesteder, men synes det har vært ganske dårlig stemning de to gangene jeg har vært innom. En eller to grupper som har det (litt for) gøy, og så sitter resten rundt om kring og ser ut som om de kjeder seg. Fikk "dessverre" ikke med meg noe truseløs borddansing, men skal se etter hvis jeg er innom en gang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, huff. Kan sikkert se bedre ut enn andre ting, men aldri spesielt bra.. Pique er et gutteplagg. Enig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) I beg to differ: Græwl. Dog kun til passende anledning. Endret 12. august 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, mener også at pique er et plagg for gutter. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 I beg to differ: Græwl. Dog kun til passende anledning. Når man spiller golf? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hu siste der var latterlig. Tenkte det var greit å ta på seg de styggeste plaggene hun fant. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hu siste der var latterlig. Tenkte det var greit å ta på seg de styggeste plaggene hun fant. Hun har jo ikke bestemt det antrekket selv da. Så stylisten ba hun ta på seg de styggeste klærne stylisten fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå